Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

X-Drive II

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• X-Drive II

Hallo,

Ik heb me bij PIN een x-drive aangeschaft (levering 3 dagen). Het spul werkt goed, echter een bemerking. Ik steek de CF kaart in, zet het toestel aan, en druk na de biep op copy, waarna ik bijna onmiddellijk een error krijg, ik druk vervolgens terug op copy en hij begint te downloaden. Nadien zie ik dat het toestel telkens 2 mappen aanmaakt, de eerste is leeg, in de tweede zitten alle foto's. Load ik twee CF in dan heb ik 4 mappen enz.

Heeft iemand dit "probleem" ook.

Groetjes
    Jean.

ps, heb reeds een format gedaan van de x-drive en van de cf kaarten.
    35 mm is wat we zien, 50 mm wat we willen zien.

al eens geprobeerd het ding EERST aan te zetten en dan pas kaartje er in te steken

Comment

Hallo Tony,

Nee eigenlijk nog niet, maar volgens de handleiding moet je eerst de kaart insteken en dan pas opzetten.
      Maar zal het alleszins wel eens proberen.

Groetjes
      Jean.

Comment

Oh sorry, doe dan zo maar verder, ben zelf (helaas nog) niet in't bezit van zo'n X-drive!
        Misschien aslvast eens emailen naar Mr. Vasa

Comment

Plimsol, ik heb hetzelfde probleem. Hoewel het de laatste dagen soms ook in een keer lukt. Heb daarover al eens eerder iets gelezen op deze site. Volgens mij een foutje in het ontwerp en niets om je zorgen over te maken. Het irriteerde mij enigzins; nieuwe X-drive en dan zoiets. Vasa kan je in ieder geval niet helpen.

Comment

Bedoel je dat er een bug in de X-drive II zit j@n
            Dan zou ik precies liever een X-drive I hebben!?

Comment

Ok bedankt j@n, ik ga me er ook niet verder druk over maken misschien komt er in de toekomst wel een oplossing, je kan tenslotte meer dan genoeg maps aanmaken op die x-drive.

Groetjes en bedankt voor de reply,

Jean.

Comment

Working...
              X