Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

digitaal compactje

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• digitaal compactje

Hallo

kan er mij iemand wat raad geven voor een degelijk compactje van rond de 200 € als verjaardag geschenk voor mijn dochtertje
    canon heeft de 720 zeer goed prijs kwaliteit maar al niet meer zo compact
    Had een zien staan maar heb helemaal geen ervaring met olympus de fe 350 of 340
    Had ook nog een nikon zien staan coolpix 520
    fuji j50
    lumix fs 3
    Wil zeker niet over 200 € gaan
    Heb met geen van deze toestellen ervaring

mvg johan

Re: digitaal compactje

Johan, als je naar Canon wil kijk dan eens naar ook eens naar de Canon Ixus 70, 75 of 80 serie, en ook bij Panasonic Lumix DMC-FS Serie of de Panasonic Lumix DMC-FX Serie . Beiden merken hebben een zeer goede reeks compactjes qua prijs/kwaliteit . (Eigen ervaring!)

Greetz RichKE.
    Canon 60D, Canon Rebel XT,wat geslepen glas, een driepikkel en een hoop dromen....

Comment

Vergeet niet dat je waarschijnlijk een tasje, geheugenkaart en enkele batterijen erbij zult kopen. Telt toch redelijk door.

Comment

Mijn vrouw heeft een Panasonic FS3 prima toestel(letje).
        Het heeft enkele zeer gemakkelijk te gebruiken functies waardoor je niet telkens alle menu's moet doorlopen als je iets wil wijzigen aan de instellingen.
        Samen met een tasje en een geheugenkaartje kost het zo ongeveer 200€ en het is dat zeker waard.
        Kijk eens op de site van Pixmania voor de prijzen.
        Er zit ook nog leuke software bij.

Groeten
        Spogy
        Nikon D5000 A-FS Nikor 1:3.5/5.6 18-55mm G VR, A-FS Nikor 1:4/5.6 55-200mm ED VR.

Comment

Johan

Mijn schoonvader heeft een Ixus 75 sinds een jaar en ik moet zeggen dat die er nogal wat foto's uithaalt. Hij had vroeger een analoge spiegelreflex maar dat was wat te zwaar voor op reis en occasioneel foto's te maken. Heb er zelf al wat mee "gespeeld" en zeer goede resultaten, zelfs onder slechte lichtomstandigheden.

De "platte Sony"-toestellen zijn ook wel meer dan degelijk maar lijken mij in donkere omstandigheden het toch minder te doen dan die Canon Ixus reeks.

Kijk zeker eens bij Pixmania naar de kits. Meestal kan je een goede deal doen daarmee en heb je meteen toestel met de benodigde toebehoren. Men schoonvader heeft zijn toestel/kit daar ook gekocht en is er heel tevreden over.

Groetjes

Bart

Comment

Working...
          X