Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

welk digitaal fototoestel

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• welk digitaal fototoestel

hoi mensen

ik ben nieuw hier op dit forum,mijn hobby is eigelijk vissen maar wil er meer en meer fotografie aan toevoegen omdat ik natuurlijk veel buiten in de natuur ben
    maar ik heb één probleem welk toestel moet ik mij aanschaffen er bestaat zoveel op de markt en ik heb dan ook nog eens het nadeel dat ik er niets van ken dus alle hulp is welkom

dank,gr marnix
    Nikon D90 en wat glas erbij

Re: welk digitaal fototoestel

Er zijn fotocamera's te koop tussen de 50 € en 50.000 € dus misschien is het handig als je je budget even aangeeft
    Janus.
    Canon S5 + Olympus TCON-17 TC
    Enkele van mijn foto's

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door janus007 Bekijk bericht
      Er zijn fotocamera's te koop tussen de 50 € en 50.000 € dus misschien is het handig als je je budget even aangeeft
      En doel en eventuele background.
      Hubert

Nikon D303 14mm tot 500mm en een pillampke van Nikon en Sigma.

Comment

Je kan deze hobby net zo duur maken als je andere hobby nl vissen,daar kan je ook tot in het oneindige gaan en met fotografie ook
        Nikon D7100,een hoopje glas en een flitserke

Comment

hoi allemaal

mijn budget zou gaan tot 400euro, iemand van mijn werk heeft het over panasonic lumix dmc fz18 en alle dagen is hij er over bezig.
          en wat ik er wil mee doen,alles wat mee natuur temaken heeft want als visser kom je al eens op plaatsen waar zeer weinig volk komt hé,
          en eerder denk ik aan een zoom toestel,kortom op dat gebied ben ik maar een groentje hoor

gr marnix

Comment

De panasonic is een prima toestel, ikzelf heb de Canon powershot S5, ben daar ook zeer tevreden over.
            Deze heeft een uitklapbaar lcd scherm en werk op AA baterijen, wat ik prettiger vindt.
            De panasonic werkt op een accu.
            Janus.
            Canon S5 + Olympus TCON-17 TC
            Enkele van mijn foto's

Comment

Ik heb je een PM gestuurd
              Canon EOS 450D met EF-S 18-55 IS lens // EF 70 - 300mm F/4-5.6 IS USM

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door komt net kijken Bekijk bericht
                hoi allemaal

mijn budget zou gaan tot 400euro, iemand van mijn werk heeft het over panasonic lumix dmc fz18 en alle dagen is hij er over bezig.
                en wat ik er wil mee doen,alles wat mee natuur temaken heeft want als visser kom je al eens op plaatsen waar zeer weinig volk komt hé,
                en eerder denk ik aan een zoom toestel,kortom op dat gebied ben ik maar een groentje hoor

gr marnix
                Ik kan je collega alleen maar bijtreden. De FZ18 is momenteel één van de beste bridge camera's en je zal er zeker geen miskoop mee doen.

Comment

hoi allemaal

van harte bedankt voor de tips,ik heb mij vandaag de FZ18 gekocht,ik kan aan de slag met leren mee werken.

nog eens dank en de groeten

marnix

Comment

ik heb mij vandaag de FZ18 gekocht,ik kan aan de slag met leren mee werken.
                    Jawadde, gij laat er ook geen gras over groeien
                    Veel plezier!
                    My Flickr page!

Comment

...ik heb mij vandaag de FZ18 gekocht,ik kan aan de slag met leren mee werken.
                      Goede keuze
                      Succes er mee.

Comment

Working...
                      X