Re: 't Grote Sony/Minolta draadje !
Minolta analoge camera's hadden reeds de mogelijkheid gecontroleerd draadloos te flitsen (15 jaar of langer terug) en dit via de ingebouwde flits. Maar dit was ook mogelijk via externe flits op de camera, en dit met behoud van TTL functie. Heb me laten wijsmaken dat ze extra contact(en) nodig hadden voor die functie, en dat zou de reden zijn dat ze de flash schoen aangepast hebben.
Zou het ook praktischer vinden als ze terug overgaan naar standaard model, en via hulpstuk bestaande minolta/sony flitsers kunt blijven gebruiken.
er bestaan momenteel hulpstukken om apparaten met standaard aansluiting te gebruiken.
Biedt ook de mogelijkheid om PC-sync kabel te connecteren, voor zover ik weet beschikt enkel de A700 over zulk een aansluiting.
Oorspronkelijk geplaatst door Micro
Bekijk bericht
Zou het ook praktischer vinden als ze terug overgaan naar standaard model, en via hulpstuk bestaande minolta/sony flitsers kunt blijven gebruiken.
er bestaan momenteel hulpstukken om apparaten met standaard aansluiting te gebruiken.
Biedt ook de mogelijkheid om PC-sync kabel te connecteren, voor zover ik weet beschikt enkel de A700 over zulk een aansluiting.
Comment