Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Iemand naar Düren de komende weken?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Originally posted by Kris Wauters
    Weet er iemand hoe je kan betalen in topfoto?

Visa en bankkaart of contact?

Voor de geïnteresseerden, ik ga er vrijdagvoormiddag heen.
    Boom-Brussel-Düren-Brussel-Boom
    Hallo Kris

ik zou graag 2 batterijen hebben voor de Nikon CP 4500, bij Topfoto hebben ze die in namaak maar de verzendingskosten vallen me tegen tov de totale prijs.

Dus als jij die voor mij zou willen meebrengen dan zou ik je heel dankbaar zijn. Het gaat om de volgende batterij:

LithiumIonen Akku Vergleich zu Nikon EN-EL1
    LithiumIonen-Akku, 7,4V/ 720mAh, Vergleichsmodell zu Nikon EN-EL1, passend z.B. für Coolpix 775, 880, 885, 995, 4300, 4500, 5000, 5700, ohne Memory-Effekt
    Artikelnummer: MARBPENEL1
    27,90 €
    [inkl.16% USt]
    Sofort lieferbar!

Ik heb 2 collega's die in Boom wonen, dus denk ik dat er wel iets te regelen valt.
    En de betaling? Moet ik zien dat je het geld op voorhand hebt, of is het in orde dat we dat dan regelen.

kan je nog iets laten weten?
    Alvast vriendelijk bedankt.

Nikon D90 + Canon Powershot G3

Comment

@ whendrix

ook al vermeld in een andere topic:

als je wil mailen : ingoalbert@t-online.de , niet mail@topfoto-online.de (het adres waarmee hij antwoordt) meer kans op een snel antwoord (imho)

betaling via int. overschrijving : geld van jouw rekening + 5 dagen = geld op zijn rekening (met een weekend ertussen, anders vermoedelijk 3 dagen). en dan wordt pas verstuurd

greetz

Sam Jae

Comment

Originally posted by Sam Jae
        @ whendrix

ook al vermeld in een andere topic:

als je wil mailen : ingoalbert@t-online.de , niet mail@topfoto-online.de (het adres waarmee hij antwoordt) meer kans op een snel antwoord (imho)

betaling via int. overschrijving : geld van jouw rekening + 5 dagen = geld op zijn rekening (met een weekend ertussen, anders vermoedelijk 3 dagen). en dan wordt pas verstuurd

greetz

Sam Jae
        Thanks, ik had je andere post net gelezen maar had vlak voor ik deze post las, zelf al een mailtje gestuurd... Nog effe wachten dus;-)

Wim
        Canon EOS 30D | EF-S 17-85mm IS USM | EF 70-200mm L f4 IS USM | Canon S50

Comment

Working...
        X