Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Originally posted by The Darkman
Iemand een idee of topfoto gesloten is deze week? Ik heb vorige week een mailtje gestuurd met betrekking tot een bestelling en 10min later werd ik al teruggebeld. Nu deze week heb ik ze gemaild maar geen antwoord. Ook de telefoon nemen ze niet op. Ik ben naar :0 2421 408228
mzzl
Ik ben ook niet tevreden. Op mijn mails wordt meestal niet geantwoord. En het blijft maar duren tegen dat mijn bestelling klaarligt in Düren.
Originally posted by Sam Jae
Dus nog niemand die een concrete vertrekdatum heeft?
Ik heb me vrijdag al vrijgemaakt om naar Duren te gaan, nu nog hopen dat mijn bestelling klaarligt. Indien dit niet zo is zal het voor een andere datum zijn.
Originally posted by The Darkman
Iemand een idee of topfoto gesloten is deze week? Ik heb vorige week een mailtje gestuurd met betrekking tot een bestelling en 10min later werd ik al teruggebeld. Nu deze week heb ik ze gemaild maar geen antwoord. Ook de telefoon nemen ze niet op. Ik ben naar :0 2421 408228
mzzl
Heb ze vorige week dinsdag ook mail gestuurd om iets te vragen omtrent een overschrijving, iets wat me niet duidelijk was en heb ook nog steeds geen antwoord :-(
Heb ondertussen - tegen beter weten in - mijn plan getrokken en het gepaste bedrag overgeschreven en ben nu in afwachten of er een pakketje gaat toekomen 1 van de volgende dagen... maar van Topfoto nog steeds geen woord...
Weet iemand of ze normaal een mail sturen ter bevestiging dat de bestelling bij hen de deur uit is?
Wim
Canon EOS 30D | EF-S 17-85mm IS USM | EF 70-200mm L f4 IS USM | Canon S50
Originally posted by Wunjo
Das raar, normaal antwoorden ze daar snel op e-mails. Heb wel geen ervaring met bestellingen laten opsturen van topfoto.
Dat had ik in dit forum ook al gelezen. Het is ook precies de reden dat ik bij Topfoto en niet bij Topvision besteld heb, hoewel die (ietsje) goedkoper was.
Nu, ik wacht rustig af, ik ben nog niet aan het paniekeren. Ik heb nog het volste vertrouwen in Topfoto ;-) Ik had een S50 besteld maar die staat pas sinds maandag terug als "leverbaar" op hun site dus ik ga pas panieker als ik ergens halfweg volgende week nog steeds niks gehoord of ontvangen heb.
Alleen spijtig dat ik geen reactie gehad heb op mijn mail en uiteindelijk een beetje "op goed geluk" mijn geld overgeschreven heb.
Wim
Heb je online een bestelling gedaan? Dan moet je een orderbevestiging via e-mail ontvangen hebben.
Indien een voorwerp niet in voorraad is, krijg je normaal een e-mail wanneer het bij hun is toegekomen en mag afgehaald worden.
Als het moet opgestuurd worden, doet men dit zo snel als het bedrag op hun rekening staat. Voor zover ik weet is er dan verder geen e-mail te verwachten.
Je kan altijd bellen en naar Ingo Albert vragen, dat is de zaakvoerder en die spreekt prima Nederlands. Een e-mail wordt normaal zeker dezelfde dag beantwoord, vaak binnen het uur.
Gebruik je een Hotmail adres? Niet toevallig onder "ongewenste post" binnengekomen?
Hombre
Infected in 1970 by Kodak Instamatic. Today: Canon 7D
Originally posted by Kris Wauters
Voor de geïnteresseerden, ik ga er vrijdagvoormiddag heen.
Boom-Brussel-Düren-Brussel-Boom
Toch sneller denk ik via Boom - Antwerpen - E313 - Lummen - E314 - Heerlen - Aachen - Duren en terug. En nog geen vallende sterren gehad, behalve in Heerlen.
Originally posted by Hombre
Heb je online een bestelling gedaan? Dan moet je een orderbevestiging via e-mail ontvangen hebben.
Indien een voorwerp niet in voorraad is, krijg je normaal een e-mail wanneer het bij hun is toegekomen en mag afgehaald worden.
Als het moet opgestuurd worden, doet men dit zo snel als het bedrag op hun rekening staat. Voor zover ik weet is er dan verder geen e-mail te verwachten.
Je kan altijd bellen en naar Ingo Albert vragen, dat is de zaakvoerder en die spreekt prima Nederlands. Een e-mail wordt normaal zeker dezelfde dag beantwoord, vaak binnen het uur.
Gebruik je een Hotmail adres? Niet toevallig onder "ongewenste post" binnengekomen?
Ik heb inderdaad een orderbevestiging via mail gehad. Het geld is ondertussen van mijn bankrekening dus dat zullen ze ook wel ontvangen hebben... Anders heb ik iemand anders heel gelukkig gemaakt ;-)
Ik weet dat de S50 tijdelijk uit voorraad was vorige week, maar sinds deze week staat hij weer als "In Stock" op hun site dus ik wacht gewoon af...
Je weet hoe het gaat he, als je nieuw speelgoed bestelt: het kan er niet snel genoeg zijn ;-) Als ik in de tweede helft van volgende week nog niets gehoord heb, zal ik wel eens contact opnemen met Topfoto. Tot zolang: fingers crossed
Wim
Zelf wacht ik ondertussen toch ook al een weekje op m'n bestelling.had gisteren nog een mail gestuurd om te informeren over de verwachte levertermijn, vanmorgen nog geen antwoord (Hopelijk een teken dat de levering onderweg is en verdere info niet nodig geacht werd)
Comment