Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Heeft er toevallig iemand de komende weken een trip naar Topfoto (Düren) gepland? Ik zou maar al te graag bijdragen in de benzinekosten in ruil voor het meebrengen van een bestelling.
Originally posted by Sam Jae
Heeft er toevallig iemand de komende weken een trip naar Topfoto (Düren) gepland? Ik zou maar al te graag bijdragen in de benzinekosten in ruil voor het meebrengen van een bestelling.
Greetz
Sam Jae
Zoek eens op "Duitsland" voor de laatste 2 weken in dees forum. Er stond nog een transport op stapel...
Groetjes, Johan "Loloboy" Masschalck
BE-Wommelgem
.: 20D & D700 :.
Ik ben ook van plan om te gaan.
Ik wou eerst deze week maar alles was niet binnen.
Ik moet in ieder geval eens gaan voor 10 juni.
Indien interesse laat dan maar iets weten.
@Sam Jae
Vanaf dat mijne G5 en accesoires binnen zijn zal ik gaan. Maar dit zal denk ik maar begin juli zijn, omdat ik nog een paar examens heb tot eind juni.
Mail me anders even.
Voor 10 juli natuurlijk.
Ik zal een seintje geven langs deze weg wanneer ik er naartoe ga.
Als ik iemand op dat moment behulpzaam kan zijn.
Is misschien ook interessant vanwaar ik kom (uit Boom)
Comment