Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

[Nikon] AF-ON artikel

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: [Nikon] AF-ON artikel

Leuk om zien dat dit af en toe nog eens opduikt Inderdaad de link was een beetje veranderd na wat gerommel op mijn Telenet webpagina.

Zelf gebruik ik de AF-ON nog altijd exclusief op D700 en D300s. Ik vind het wel spijtig dat Nikon deze aparte knop categoriek voorbehoudt voor de duurdere modellen. In die zin is het artikel nog redelijk actueel Anderzijds zou ik wel eens moeten uitzoeken hoe het zit met de activatie van VR via AF-ON op de laatste toestellen.

Comment

Blij om nog eens van je te horen, Frank. Alles goed daarboven?
      BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sequoia 15.3.1) - iPhone XR (iOS 18.2.1) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.10)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door frank207be Bekijk bericht
        Leuk om zien dat dit af en toe nog eens opduikt Anderzijds zou ik wel eens moeten uitzoeken hoe het zit met de activatie van VR via AF-ON op de laatste toestellen.
        Wordt automatisch geactiveerd bij het indrukken van de AF-on knop bij de D800.
        Groeten,

Walter
        D850

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door LesC Bekijk bericht
          Blij om nog eens van je te horen, Frank. Alles goed daarboven?
          Bedankt voor de interesse Les

Ik ben hier ondertussen al 2,5 jaar met een verbouwing bezig en zodoende staat de fotografie op een vrij laag pitje. Maar het einde van deze ingrijpende werken is gelukkig in zicht. Verder laat ik de hele fotomateriaal hype een beetje aan mij passeren, vandaar dat je me hier nog weinig ziet. Ik koop me ooit nog wel eens een D800, maar ik heb alle tijd

Alles goed met jou en Moniq?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Phororhacos Bekijk bericht
            Wordt automatisch geactiveerd bij het indrukken van de AF-on knop bij de D800.
            Groeten,

Walter
            Bedankt voor de info Walter

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door frank207be Bekijk bericht
              Bedankt voor de interesse Les

Ik ben hier ondertussen al 2,5 jaar met een verbouwing bezig en zodoende staat de fotografie op een vrij laag pitje. Maar het einde van deze ingrijpende werken is gelukkig in zicht. Verder laat ik de hele fotomateriaal hype een beetje aan mij passeren, vandaar dat je me hier nog weinig ziet. Ik koop me ooit nog wel eens een D800, maar ik heb alle tijd

Alles goed met jou en Moniq?
              Dank voor je "teken van leven", Frank. Ja, met ons gaat ook alles goed, en in tegenstelling tot jou eindelijk tijd genoeg om te fotograferen, hoewel gepensioneerden nooit tijd hebben. Groetjes aan iedereen die wij kennen, en hopelijk zien we elkaar ooit nog eens.
              Het was naar aanleiding van dat AF-ON artikel (om terug on topic te komen) dat ik dacht: tiens, lang geleden dat we nog wat van Frank gezien of gehoord hebben.
              BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sequoia 15.3.1) - iPhone XR (iOS 18.2.1) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.10)

Comment

Working...
              X