Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

[Nikon] AF-ON artikel

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• [Nikon] AF-ON artikel

Ik heb mijn ervaringen, eigen foto's en nog meer commentaren van anderen gebundeld in een stukje over AF-ON op het hogere Nikon DSLR gamma.

Graag jullie commentaren en vragen en tips zodat ik het artikel kan aanpassen

http://users.telenet.be/frank.panis/Photo/BD/AF-ON.htm

De definitieve versie kan dan ook bij "Besprekingen" op deze site geplaatst worden

MVG,
    Last edited by frank207be; 23 mei 2008, 22:40.

Re: [Nikon] AF-ON artikel

Ik ben een amateurke maar ga dat zeker eens aandachtig doornemen, een prima initiatief

Ik doe meer vogelfotografie met af en toe wat groter wild dus geen idee of het iets voor mij zal zijn omdat het soms nogal ramp moet gaan wil je iets "schieten" van een hyperactief vogeltje maar al bij al, nog eens, two thumbs up

Comment

Absoluut mooi werk Frank . . .
      There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
      A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
      Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Twizter Bekijk bericht
        Ik ben een amateurke maar ga dat zeker eens aandachtig doornemen, een prima initiatief

Ik doe meer vogelfotografie met af en toe wat groter wild dus geen idee of het iets voor mij zal zijn omdat het soms nogal ramp moet gaan wil je iets "schieten" van een hyperactief vogeltje maar al bij al, nog eens, two thumbs up
        Bedankt

En wat denk je dat ik doe Hier nog ééntje van vorig weekend: een kievit die over de akker scheert na zijn typische duikvlucht

Een opvliegende kauw:

MVG,
        Last edited by frank207be; 24 mei 2008, 07:14. Reden: Foto bijgevoegd

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Franciskine Bekijk bericht
          Absoluut mooi werk Frank . . .
          Graag gedaan

MVG,