Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

[uitleg voor dummies]Nikon D80

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: [uitleg voor dummies]Nikon D80

Oorspronkelijk geplaatst door Vincent Morit Bekijk bericht
    Ik denk dat ik ga voor een Canon 40D, oke het wordt mijn eerste camera, maar ik ben bereid te leren en op mijn bek te gaan. En er van te leren!

Ook een goed toestel maar wel andere prijskasse dan een D80.

Als je veel en snel wil leren kan je misschien kijken voor een camera met een uitgebreid "help-menu".

Greetz!
    Nikon D800E / D700 / D3200 / OLY PEN en allerhande lenzen

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Frankyboy yang Bekijk bericht
      Ook een goed toestel maar wel andere prijskasse dan een D80.

Als je veel en snel wil leren kan je misschien kijken voor een camera met een uitgebreid "help-menu".

Greetz!

Hij komt goedkooper uit dan de D80, omdat je 200 euro cashback schijnt te krijgen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Vincent Morit Bekijk bericht
        Hij komt goedkooper uit dan de D80, omdat je 200 euro cashback schijnt te krijgen.
        Ja, dan zou ik ook niet teveel gaan twijfelen.

Veel plezier!
        Nikon D800E / D700 / D3200 / OLY PEN en allerhande lenzen

Comment

Zelfs met de € 150- (geen € 200,-) cashback blijft de Canon 40D duurder dan de Nikon D80.
          Konijn:
          Canon 40D: € 940,55 (prijs zonder €150,- cashback)
          Nikon D80: € 605,-

Het is wel zo dat vergelijkbare lensen doorgaans goedkoper zijn bij Canon.
          BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sequoia 15.3.1) - iPhone XR (iOS 18.2.1) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.10)

Comment

Ik heb de D80 + 18-200mm gekocht!! Ik ben er ongelooflijk trots op!

Heb eens zitten spelen met de VR functie. Is het normaal dat je een klikje hoort als je scherpstelt met VR aan? Wanneer VR afstaat geen klikje meer.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Qu-A-cK Bekijk bericht
              Ik heb de D80 + 18-200mm gekocht!! Ik ben er ongelooflijk trots op!

Heb eens zitten spelen met de VR functie. Is het normaal dat je een klikje hoort als je scherpstelt met VR aan? Wanneer VR afstaat geen klikje meer.
              Proficiat met je aanschaf.

En ja: dat klikje is normaal. Ik heb wel Canon (en bij ons heet dat IS), maar ook IS maakt een bepaald geluidje.
              BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sequoia 15.3.1) - iPhone XR (iOS 18.2.1) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.10)

Comment

Working...
              X