Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Geen beeld ....op Canon 450D na plaatsen van de lens.

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Geen beeld ....op Canon 450D na plaatsen van de lens.

Oorspronkelijk geplaatst door Templar Bekijk bericht
    Ik dacht dat de liveview niet werkte op automatische stand

grtz Dirk

Nja dit gaat niet over het niet werken.
    Het is de 1e user error van iemand die een slr gekocht heeft zonder info vooraf omdat iedereen er 1 heeft ( hoeft niet speciaal op Thoomie te slaan aangezien ik zijn kennis niet weet )
    Deze mensen verwachten meteen hetzelfde ermee te kunnen werken als een compact.
    Aanzetten op het scherm kijken en het liefst met gestrekte handen een foto trekken die altijd "goed" is.

Greetz rich
    D700+grip |F80+grip| Nikkor 50 1.8+1.4 AF-D / 80-200 f2.8 AF-S / 300mm f4 IF-ED | Sigma 12-24 / 150 macro | Tamron 28-75 | M42 spul | SB28 / 800 / 900 / R1C1| Strobist Gear | 055xprob + 486rc2 / 680B + 484rc2 | Tamrac Expedition 5/7 | Lowepro 200aw

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door hvr_oosterzele Bekijk bericht
      Heb nog geen side by side vergelijking gemaakt maar in ieder geval kilometers beter dan mijn oude 6MP D60 en ik denk zelfs dat die ook mijn 8MP 20D overtreft. Ik durf G)àç)à¨*¨%£ bijna niet met m'n 1D MkII vergelijken .
      Hoedanook gebruik ik nu zonder zorgen ISO800 voor macro wat ik vroeger zelden deed.
      800 en geen ruis? Dat noem ik wel onder controle ja. Mijn 350D (qua beeld en ruis te vergelijken met 20D) is al niet slecht, maar op 800 ISO moet ik er toch al eens met noise ninja over.
      ______
      www.vue.photo

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Simplephotography Bekijk bericht
        Liveview... wat gaan ze G)àç)à¨*¨%£ nog allemaal uitvinden. Net als die megapixelgekte. In plaats van hun efforts in ontwikkelingen te steken die de toestellen echt beter maken!
        Sja, sommige mensen kopen een DSLR ipv een bridge om gewone kiekjes te maken in de oude bekende standen zoals je op compactjes hebt, het meer technische laat men links liggen. Hebben om gewoon maar te hebben? Of gekocht omwille van de kwalitatief hoger beeld en de snelheid? Kortom, ieder doet wat ie wil, je legt de lat zo hoog als je zelf wil, ook wat de techniek in het toestel betreft, gebruik deze of niet, aan jouw de keuze.

Wat dit topic betreft, het antwoord was blijkbaar redelijk simpel, maw, zal wel in de manual gestaan hebben en er doodleuk over gelezen hebben, wat mij even goed kan overkomen.
        Canon EOS 350D | EF-S 18-55mm f/3.5-5.6 II | Tokina M100 AT-X PRO D | Hoya R72 | Velbon CX-440 | LowePro Slingshot 100AW
        Website : http://runaque.deviantart.com/

Comment

ik kan begrijpen dat liveview in bepaalde omstandigheden handig is,
          maar zoals de LIMUX die mijn moeder hier ook liggen heeft (ik heb een 400D)
          die heeft niet eens een zoeker.

ik vind gewoon dat het echte ja... reflexgevoel weggaat met liveview.
          krijg eerder de indruk dat het een compactje is dan.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door hvr_oosterzele Bekijk bericht
            Wel, zowel die liveview als de 12 megapixels maken van de 450D mijn favoriete macro toestel. Dus wat mij betreft hebben ze het toestel effectief beter gemaakt. Wat zou jij dan G)àç)à¨*¨%£ liever zien?
            Ik gebruik ook sporadisch liveview bij macro. Dan kan dat zeker handig zijn.

Dus zo zinloos is het niet!
            --> www.browet-photography.be <-- Canon EOS 5D Mark II - Canon 50mm 1.4 - Canon 24 L 1.4 - Tamron AF 90mm 2.8 macro - canon 135 L 2.0 - speedlite 430 EX en 580 II - LEE filters, Mafrotto statief, California sunbounce

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Simplephotography Bekijk bericht
              maar op 800 ISO moet ik er toch al eens met noise ninja over.
              Tegenwoordig zit noise ninja in de toestellen en wordt dit automatisch uitgevoerd...

Gebruik zelf een 30D en heb vanaf iso 800 ook "ruis" hoor...

Comment

Working...
              X