Ik heb dringend een nieuwe camera nodig, maar ik ben zeker geen proffotograaf en ben ook niet van plan dat te worden. Mijn ventje stelde voor om een eos400 te kopen, maar dan wel ene met een extra lens om te zoomen. Nu ontzie ik mij dat een beetje omdat ik vrees dat ik het niet zal zien zitten om dat voortdurend mee te sleuren. Dan ben ik zo eens gaan rondneuzen op het net en in winkels. En mijn ogen vielen op een panasonic lumix TZ5 en een DMC-fz18.
Mijn bedoeling is vooral dat mijn foto's een mooie kwaliteit hebben om af te drukken in een fotoboekje en dat ik een goeie zoom heb (vandaar die extra lens bij de eos). Ik ben vooral iemand die foto's neemt op feestjes, uitstapjes, de kinderen thuis, uitstapjes met school,...
Kan iemand mij raad geven over de toestellen?
Alvast bedankt
Mijn bedoeling is vooral dat mijn foto's een mooie kwaliteit hebben om af te drukken in een fotoboekje en dat ik een goeie zoom heb (vandaar die extra lens bij de eos). Ik ben vooral iemand die foto's neemt op feestjes, uitstapjes, de kinderen thuis, uitstapjes met school,...
Kan iemand mij raad geven over de toestellen?
Alvast bedankt
Comment