Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Dat snap ik niet goed!! Bedoel je dat je geen nederlands krijgt op je lcd-screen?
Ik heb een panasonic fz18 en daar is dat wel op,en ik denk op die van u ook!
Probeer dit even: Zet het programmawiel van boven op de "P" stand en druk dan op menu...dan neem je in plaats van dat kodak afbeeldingkje die sleutel daar onder,dat doe je met de onderste richtingtoets dan ga je in het menu kom je op klokinst.dan gewoon naar boven en heb je taal naar keuze...
Allez als je dat specifiek bedoelt..
Grtz Dirk
D7200 + Sigma 17-50mm 2.8f OS +Nikon 70-200mm 2.8f VRII + Nikon 35mm 1.8F Prime + Nikon flits SB600.
Compact Canon ixus 870 + Canon G7X Mark II + Sony RX100MIII en Panasonic FZ1000.
Op dit toestel is er geen nederlandstalig screen, kan men dit downloaden, en als het kan hoe gaat men te werk.
Ik heb het nederlandstalige handleiding.
Je bedoelt dat het instelscherm van de camera geen keuze heeft om Nederlands te kiezen als default instelling? In dit geval denk ik dat je er weinig kan aan doen, tenzij de fabrikant een software update zou aanbieden via de website.
Ondertussen heb ik die handleiding even bekeken, op pagina 28 van deze PDF file kan je lezen hoe je de taal toch kunt veranderen naar Nederlands . . . succes
There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age. Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE
Heb het zo pas eens geprobeerd, maar jammer genoeg, staat op mijn toestel alleen maar frans, engels, duits, spaans, italiaans en japaans op.
Geen probleem zal verder werken in het frans.
Ik dank jullie voor de info.
Comment