Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Foto Konijnenberg

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Foto Konijnenberg

Hallo,

Heeft er iemand ervaring met Foto Konijnenberg?
    Ik heb daar op 24 mei een lens besteld - en op voorhand betaald, de enige manier om een bestelling te doen uit België.
    Nu heb ik deze nog altijd niet ontvangen, het betreft een Sigma 100-300 f4 ex apo.
    Ik heb al twee mails gestuurd en na een paar dagen antwoord gehad dat er wegens verbouwingen mogelijk wat vertraging ontstaat, maar dat is ook al weer een paar dagen geleden. Hun reclame op de site is nochthans: "voor drie uur bestellen, zelfde dag nog verstuurd"

Ik weet dat er hier iemand ook toevallig deze lens heeft besteld (aws dacht ik?), weet jij misschien meer?

Ik weet niet of ik ooit nog op voorhand ga betalen als ik nog eens een bestelling plaats langs internet!

The Kid.

Hallo The Kid, heb daar mijn 10D gekocht (en E-10), is 100% betrouwbaar m.i. en ja ze hebben idd last van verbouwingsperikelen.

En ook diverse acc. via post besteld en altijd correct verlopen.....'t is een gigantisch drukke zaak.....en nu met die verbouwing

Don't worry .

mvg,
    Z900
    Canon 80D+1DMII 50MK1/70-200 2.8/400 5.6 // Sigma 15FE/50-500 // Tamron AF SP 90 2.8/28-75 2.8 Di // Kenko AF Pro 300 1,4x TC

Comment

Bedankt voor het snelle antwoord Z900, maar je weet het, het gaat niet over kleingeld bij zo'n aankoop, en toch is het geld al weg zonder dat je iets in je handen hebt. Ik had toch graag gehad dat ze dan zeiden hoelang het ongeveer kan duren.

The Kid.

Comment

Die lens is moeilijk leverbaar. Ik hoor van meerdere kanten dat ie langer duurt. Ligt niet aan konijnenberg.

Comment

Ik heb er ook dezelfde lens besteld maar deze was kapot. Teruggestuurd en de bon laten crediteren omdat het meer dan 2 weken ging duren eer deze lens weer voorradig was. En dat is nu net twee weken geleden. Wel een keer moeten bellen voordat ze het bedrag wilde terugstorten. Kreeg ook te horen dat ze het druk hadden met de verbouwing, wat ik trouwens een slap excuus vind.
          Heb de lens nu gehaald bij Kamere Express en bevalt zeer goed.

Vraag eens naar Ricardo die kan meestal wel wat regelen. Maar vergeet ook niet dat een buitenlandse betaling meer dan een week duurt.

Voor de rest is het een prima zaak want heb er al veel spulletjes gekochten bij garantie oid alltijd prima geholpen. Ondanks dat je niets in je handen heb, het komt goed. daar ben ik van overtuigd.

Ardi
          A9 II + 200-600

Comment

een verbouwing mag nooit ten koste vd klant gaan.
            valt me dus zwaar tegen van ze, want normaal krijg ik meteen antwoord van ze terug..
            mvg
            gabriella
            Canon 300D en 350D
            canon 24-85 mm. f/3.5-4.5 usm
            canon 20-35 usm

Comment

Ik heb er eens een teleconvertor gekocht voor mijn camera. Niets mis mee, 15 minuten nadat ik hem besteld had, had ik bericht dat de lens niet op voorraad was en uit verweggistan moest komen. Een week later werd ik gebeld dat hij binnen was en de volgende dag had ik hem in huis. Het was jammer dat de lens niet op voorraad was, maar daar doe je niets aan. Verder kan ik dus niets anders zeggen als betrouwbaar...

Ik koop overigens nooit iets als ik van tevoren moet betalen. Er kan veel te veel misgaan...

Comment

Ik denk vast dat het wel goed komt, ik heb diverse dingen daar besteld, en alles is altijd 100 % correct verlopen. Anders even bellen.

Gr Peter
                Canonvijfdeemarkdrie

Comment

Iedereen bedankt voor de antwoorden. Ik ben wat meer gerust gesteld, maar het blijft wachten natuurlijk

Comment

Volgens mijn kan je naar je centen fluiten zo betrouwbaar zijn ze daar namelijk echt niet.Oplichters zijn het.

Comment

Terror, zeker en vast NIET WAAR!

Heb met die mensen de beste contacten onderhouden, zowel via telefoon als via mail.

Vooruitbetaling heb ik indertijd gedaan met een internationale postwissel. Ik heb zelfs niet moeten wachten op mijn lenzen tot zij die wissel kregen. Een duidelijke copie van de wissel met poststempels en alles erop en eraan naar hen gemaild. En enkele dagen later stond een postbode hier met mijn lenzen.

1/ verbouwingen
                      2/ verlofperiode: mogelijks nog meer klanten in de winkel
                      3/ verwachtingen van klanten.....

Dit laatste is vaak niet normaal. Man komt restaurant binnen, bestelt een biefstuk en vraagt of't lang gaat duren. Nou als daar 50 man zit, dan heeft hij dikke kans dat hij zal moeten wachten hé. Kreeg van de kok direct antwoord: Meneer, het ligt nog niet in de pan, of wou U het zo meenemen? Kan hoor. Dit heb ik met m'n eigen oortjes gehoord.

Maar The Kid, 24 mei is toch al een héél end geleden hoor. Hoe heb je voorafbetaald? Via de bank? Heb je duidelijk in de mededeling gezet waarvoor de storting was? Anders stel je ze in gebreke via een aangetekend schrijven hé.
                      Wat zou ik missen als ik er zelf niet was?

Comment

Originally posted by Terror
                        Volgens mijn kan je naar je centen fluiten zo betrouwbaar zijn ze daar namelijk echt niet.Oplichters zijn het.
                        Nog steeds last van je frustraties. Om deze mensen na een slechte ervaring voor een stelletje oplichters uit te maken gaat mij toch echt te ver.
                        Ik ben begin van de week nog in de winkel geweest en zoals altijd weer keurig geholpen. De mensen nemen alle tijd voor je en je mag alles naar hartelust uitproberen. Ook klanten die voor een wat kleinere aanschaf in de winkel aanwezig waren kregen alle aandacht en tijd.
                        http://www.pbase.com/erikb - BD0201NL

Comment

Originally posted by Exxosje
                          ...
                          Maar The Kid, 24 mei is toch al een héél end geleden hoor. Hoe heb je voorafbetaald? Via de bank? Heb je duidelijk in de mededeling gezet waarvoor de storting was? Anders stel je ze in gebreke via een aangetekend schrijven hé.
                          Ik heb het niet meer gemeld in dit topic, ik wou ook geen oud topic omhoogkrikken eigenlijk, maar ondertussen is er toch geleverd hoor.

Toch zijn er nog enkele mails heen en weer gebeurd, en ook is mijn bestelling in 2 delen aangekomen, eerst de lens en na een tijdje wachten de bijbehorende uv-filter.
                          Het zal ook wel een drukke winkel zijn, maar als je reclame maakt op je site van: "vandaag bestellen, morgen geleverd", dan moet je het ook kunnen waarmaken ook natuurlijk.

Nu heb ik een andere lens besteld, weliswaar bij een andere winkel, maar daar wacht ik ook al 4 weken op van vandaag. Een nikon 50 f1.8D, tja, moeilijk te krijgen is het antwoord. Blijkbaar is fotoapparatuur moeilijk te verkrijgen dan

The Kid.

Comment

Volgens mij ben jij hier maar met 1 bedoeling: iedereen ervan overtuigen dat jouw slechte ervaring met deze gerenommeerde shop de algemene regel is. Iedereen kan in jouw posts nalezen dat dit het enige onderwerp is waarover jij in dit forum al hebt gepost. Er bestaat een mooi woord om jou te beschrijven: TROLL.
                            Pieter
                            --
                            Fuji X-T1, Nikon D7200, Sony RX100-III -- (Flickr | PBase)

Comment

We weten nu wel dat je enorm gefrustreerd bent hoor..

Of werk je soms bij een concurrent van Konijnenberg?

Stop in ieder geval met dat gezeik aub!
                              http://www.janluursema.nl

Comment

Working...
                              X