Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Panasonic Lumix DMC-FZ8

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Panasonic Lumix DMC-FZ8

    Oorspronkelijk geplaatst door Templar Bekijk bericht
    Als je geen of veel minder ruis wil dan moet je een DSLR kopen. Die hebben er veel minder last van omdat deze een veel grotere sensor hebben dan een bridge of compact.
    Of je laat de FZ18 op ISO100 staan, zet hem op statief en maak je opname met een tragere sluitertijd of, nog beter, je fotografeert met de FZ18 in RAW : dada ruis

    Comment


    • #17
      Re: Panasonic Lumix DMC-FZ8

      Komt er eigenlijk ook weer een nieuwe versie zo ja wanneer komt die ongeveer want dan wacht ik, omdat ik toch eerst even moet werken voor geld.

      Comment


      • #18
        Re: Panasonic Lumix DMC-FZ8

        Een nieuwe versie??? De FZ18 is nog redelijk recent dacht ik...
        Je weet natuurlijk nooit gezien de evolutie van bridgen en compacten.

        Maar ik denk dat er het eerste jaar toch nog niet direct een vervanger voor de FZ18 op het programma staat.

        Grtz Templar.

        @ Jacketgreen Tja...op statief en lange sluitertijden zijn spijtig genoeg niet altijd van toepassing in het dagelijks leven.
        D7200 + Sigma 17-50mm 2.8f OS +Nikon 70-200mm 2.8f VRII + Nikon 35mm 1.8F Prime + Nikon flits SB600.
        Compact Canon ixus 870 + Canon G7X Mark II + Sony RX100MIII en Panasonic FZ1000.

        Comment


        • #19
          Re: Panasonic Lumix DMC-FZ8

          Bij FOTOKONIJNENBERG in Turnhout staat de fz-18 te koop voor 330 Euro !!

          Ik ga 1mei mijn fz-18 daar halen
          Panasonic Lumix DMC-FZ18 van maand mei 2008

          Comment


          • #20
            Re: Panasonic Lumix DMC-FZ8

            Oorspronkelijk geplaatst door Templar Bekijk bericht
            @ Jacketgreen Tja...op statief en lange sluitertijden zijn spijtig genoeg niet altijd van toepassing in het dagelijks leven.
            Ben ik het mee eens, RAW daarentegen is maar een knopje verzetten op de FZ18

            Comment


            • #21
              Re: Panasonic Lumix DMC-FZ8

              Oorspronkelijk geplaatst door jacketgreen Bekijk bericht
              je fotografeert met de FZ18 in RAW : dada ruis
              Als dat waar is dan is de uitvinder daarvan op slag schatrijk.....
              Als ik met de FZ18 in RAW fotografeer op ISO 800 dan heb ik een evengroot pak ruis dan in JPG hoor. Idem dito bij andere ISO's in meer of mindere mate.
              BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
              Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

              Comment


              • #22
                Re: Panasonic Lumix DMC-FZ8

                Dan denk ik dat ik over een paar weken de FZ18 ga halen

                Comment

                Working...
                X