Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Power pack DPS-9000

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Ondertussen dit al gevonden op de site van bugeyedigital...

5-7 days delivery via Global Express Mail, but may take a little longer since it is not a guaranteed service. Delivery schedule is according to the ship date on the invoice.

Heb ook al een mailke gestuurd met de vraag of ze die packs in stock hebben...?

En ik had fictief 3 packs ingevuld (en ook nog een lens adapter) en de shipping kwam op $36 (ca. € 30)

Comment

Ik heb onlangs 5 zo'n packs besteld in Amerika ...
      Opgepast met importtax !
      Er zijn er nog twee over voor de vluggerds
      Is wel goed en degelijk
      Kosten 88 Euro per stuk, aankooppapieren kan je inzien !
      Omgeving Kortrijk, ophalen en betalen ...
      Groeten, Jan

Comment

€ 88 ...

Bij bugeyedigital zou het met verzending per pack op iets van een € 56 komen, dan mag er al héél wat importtax bijkomen om aan die 88 te geraken imho

Comment

@ Jan D. : zie hoger in dit topic bij scoffie
          Voor ons, belgen, is Bugeye misschien niet de goedkoopste, maar : ze verzenden naar België, ze accepteren kredietkaarten en het belangrijkste : ze noteren op het bijgevoegde verzendformulier : 'Backorder' 'No Value' en in mijn geval is het al 2 keer zo de 'grens' gepasseerd zonder extra kosten, zonder btw !!!! (dat laatste had ik misschien beter niet verteld, LOL)
          Groetjes,
          Frank

Comment

OK, count me in !
            Ik zal de centjes meteen op Tony zijn rekening overschrijven als de bestelling is gebeurd.
            Hoe geraakt mijn pakje tot bij mij ? Tony is van ergens aan het zeeke, ik centrum van het land en Silim ?

Waarschijnlijk zal er ook een adapter bij zijn. Heb toch nog een paar dagen om over na te denken.

Groetjes.
            Nikon D70

Comment

Kom je naar de SD in Antwerpen sjim

Ze hebben nog 101 van die battery packs in stock, dus laat jullie gaan mensen

Comment

Kom je naar de SD in Antwerpen sjim
                Spijtig genoeg niet
                'k Zit hier thuis volop in de verbouwingen, heb zelfs nog geen tijd gehad om SD R'dam album af te werken !
                We zullen wel zien hoe we het klaarspelen met de levering. Per slot van rekening ben ik toch al elke dag in Gent, waarschijnlijk kom ik er dan wel om.
                Nikon D70

Comment

@ sjim: Gent is zeker geen probleem

Comment

Wie is er zo eerlijk en openlijk om te zeggen wat ie uiteindelijk heeft betaald ?
                    Laat het eens weten,
                    die 88 Euro hebben wij effectief betaald
                    als het lukt om geen importtax te betalen is het inderdaad goedkoper maar het lukt niet altijd ...

Comment

@ sjim: ik ben van Geel, maar mensen van bij ons op 't werk zijn van Damme, die kunnen dat dus meebrengen voor mij als Tony het daar geleverd heeft, hiervoor alvast mijn dank
                      Groetjes,
                      Frank

Comment

Originally posted by Jan D.
                        die 88 Euro hebben wij effectief betaald
                        Waar zit dan je winstmarge

Comment

Tony,
                          voor mij mag je het battery-pack en de adapter bestellen. Ik heb je een mailke gestuurd.
                          Groetjes,
                          Frank

Comment

Tony,
                            Van mij heb je ook een mailke gekregen. Het wordt ook de battery-pack en de Coolpix adapter.
                            Nikon D70

Comment

Ik ga da later op den dag bestellen, ga eerst een beetje pitten, moet een beetje slaap inhalen...!

Comment

sjim, silim & ace ... you've got mail

Comment

Working...
                                X