Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Power pack DPS-9000

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Heb vandaag mail gehad vanuit 'the U.S.A.' ...

Van die CKC Power Lens Adapter is er blijkbaar maar 1 in stock, die zouden volgens hen terug binnen komen op 17 juni.

Ik had ook nog een ultraclamp besteld, die zou pas binnen komen op 19 juni.

De rest van de bestelling blijft in backorder, wat dus wil zeggen dat ze de rest niet opsturen zolang deze artikels niet binnen zijn ... hopelijk kloppen die data een beetje, heb geen zin om maanden te wachten, maar 19 juni is nog te doen vind ik.

Wat denken jullie ervan...

Comment

En ik zou het nog bijna vergeten, er was ook nog een 2e mailke waarin stond dat we 2 US$ korting krijgen per battery pack (heb het wel 2x moeten vragen ook )

Comment

19 juni is toch niet lang meer. Als ze deze vrijdag nog kunnen verzenden, zouden we normaal gezien alles toch tegen eind volgende week hebben. Bwaa, ik ben al vree content als ons bestelling eind juni er is
        Die korting is mooi meegenomen !
        Nikon D70

Comment

Met een beetje geluk zal alles op 't einde van de week vezonden kunnen worden. Als't maar hier is voor 't verlof (dat van den bouw) is het voor mij goed. Als het sneller kan, zoveel te beter.
          Dat van die korting is inderdaad mooi meegenemomen.Goed gedaan Tony
          Tony,
          is dat ultracamp-dinges om op Uwe Smart te vijzen, zodat je fotokes kunt trekken als je aan 't rijden bent
          Zie maar dat ge niet verongelukt
          Groetjes,
          Frank

Comment

Ik kan ook tegen het wachten !
            Greetings,
            Ace

Comment

Goe nieuws mensen!
              Ons pakketje is blijkbaar al onderweg

Voor meer info... hier klikken

Comment

Woow, dik in orde !
                Laat maar iets weten zodra alles is toegekomen.

Groetjes
                Nikon D70

Comment

We zijn in blijde verwachting
                  Greetings,
                  Ace

Comment

Nog een paar nachtjes slapen en we hebben energie genoeg
                    Groetjes,
                    Frank

Comment

Je zal allen tevreden over die battery-packs zijn ,wij hebben er elk een besteld een 3 tal maand geleden en zijn daar zéér tevreden over.
                      Temeer daar onze camera's D7 en D7i nogal energievreters zijn kunnen wij nu onbekommerd fototjes schieten ,een goede koop !! en dit op aanraden van scofie

Erik.D en Trees

Comment

Ben ik één dagje niet thuis, en wat denk je, steekt er een briefje in de brievenbus dat ze langs geweest zijn met een pakje!!
                        Morgen in de loop van de namiddag komen ze nog eens proberen, deze keer zal ik thuis zijn

Wie van jullie komen er zondag naar de SD in A'pen

Comment

Tony,
                          Als het pakketje geleverd is, kan je mij dan bellen op mijn GSM (het nummer is doorgemaild) dan kunnen we iets afspreken i.v.m. de levering.
                          Groetjes,
                          Frank

Comment

Tony,

Ik kom niet naar Antwerpen, maar ik zal op de één of andere manier wel aan mijn battery -pack geraken.
                            Greetings,
                            Ace

Comment

Originally posted by Jan D.
                              Wie is er zo eerlijk en openlijk om te zeggen wat ie uiteindelijk heeft betaald ?
                              Laat het eens weten,
                              die 88 Euro hebben wij effectief betaald
                              als het lukt om geen importtax te betalen is het inderdaad goedkoper maar het lukt niet altijd ...
                              Jan D ... hier komt ie
                              € 45.89 voor het battery-pack en € 8.49 voor de (gedeelde) verzendingskosten geeft een totaal van: € 54.38
                              Net een ietsiepietsie minder dan die € 88 van jou!!

Comment

Ik dank jullie allen voor het vertrouwen, iedereen zou ondertussen in het bezit moeten zijn van z'n materiaal ... have fun ermee zou ik zeggen

Nu vraag ik me eigenlijk af of renaixsence ondertussen ook al zo'n battery pack heeft ... ik kan alvast melden dat ze prima samenwerkt met de S602z

Comment

Working...
                                X