Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

X-drive blijft onder spanning.

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• X-drive blijft onder spanning.

Vrienden, een goeie kennis van ons (van 't forum) welk nog verder aan het genieten is van de italiaanse zon heeft een dringend probleem.

Erik zijn X-drive blijft onder spanning. Is afgekoppeld van PC en spanning maar nu al meer dan een uur blijft het spannings icon'tje aan staan, de schijf draaien, enz... Uitzetten lukt niet.

Aansluiten op de computer via USB heeft ergens fout met apparaat.

Iemand een idee hoe Erik dit kan verhelpen? Reeds ervaring mee? Zelf vermoed hij dat met een of andere actie / combinatie dit zou kunnen verholpen worden.

Dit is nogal belangrijk... zeker als je nog 3 weken op reis bent, er al een pak prachtige 10D foto's opstaan...

Iemand tips?

thx,
    peter

Al geprobeerd te resetten ? Of de ingebouwde batterij verwijderen en deze daarna terug plaatsen ?

Ludovic P.
    EOS 40D - EOS 300D - Canon EF-S 17-85 + EF-S18-55 - Sigma 70-300 F4-5.6 APO Macro Super II + Tamron SP AF28-75 F2.8 XR Di + Tamron SP AF90 F2.8 Di Macro * Metz 54 MZ-3 * Metz 34 CS-2
    BD0118BE

Comment

Peter, ik zal Erik wel even mailen, ik heb nl. zoiets gehad.
      Niet helemaal hetzelfde want bij mij bleef de interne batterij actief en ik heb toen maar even het kabeltje losgemaakt. Daarna was het goed. Misschien dat het ook helpt voor de hd.
      Dag dag
      Vonne
      The only real failure is to give up trying!

http://www.yvonnew.com
      http://www.vonne.web-log.nl
      and HFC forever!

Comment

Ik heb het ook al een paar keer voor gehad en opgelost met zoals men al zei te resetten. De reset knop is net naast de usb poort te vinden.

groetjes,
        Kristien
        Olympus E500
        take the time it takes so it takes less time...
        www.pnh.be

Comment

Working...
        X