Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

topvision

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• topvision

Hallo, ik had de canon a70 besteld bij topvision maar 's anderendaags lieten ze weten dat ze die niet in voorraad hebben en geen exacte leveringsdatum weten. Heb dan maar een mail teruggestuurd dat ik de bestelling wil annuleren en daar bevestiging van wil krijgen maar die hebben ze nog altijd niet gegeven. Zou hem graag elders bestellen, maar heb schrik dat er dan uiteindelijk 2 zullen arriveren... Iemand (slechte?) ervaring hier mee bij Topvision?

alvast bedankt

tom

klik

Ja een goede ervaring heb ik er niet mee ik heb een toestel gekregen dat van een EEG land komt en dan natuurlijk zonder ganrantie en wou dat terug geven enz........ maar ik trok aan het kortste einde heb alles mooi kunnen behouden en zonder garantie maar tot heden heb ik gelukkig nog geen trobels gehad
    Kijk da is allemaal gemaakt met nen Canon 50D - En wat glas er bij - Cactus trigger en Lowepro Flipside 400 Groetjes,John

Comment

heb ondertussen maar gebeld, daar luisteren ze precies wel naar, heb ook een bevestiging via mail gekregen dat de bestelling geannuleerd is...

klik

Comment

Ik ben blij voor u dat is weeral goed afgelopen
        Originally posted by tjoepke
        heb ondertussen maar gebeld, daar luisteren ze precies wel naar, heb ook een bevestiging via mail gekregen dat de bestelling geannuleerd is...

Kijk da is allemaal gemaakt met nen Canon 50D - En wat glas er bij - Cactus trigger en Lowepro Flipside 400 Groetjes,John

Comment

bedankt, ik ook
          klik

Comment

Working...
          X