Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Canon 40D spotgoedkoop

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #31
    Re: Canon 40D spotgoedkoop

    Weet iemand toevallig wanneer de 40D uitkwam?
    (ben te lui om dat zelf uit te zoeken )

    Dan kan ik eens uitrekenen wanneer men de 50D eventueel kan verwachten

    Comment


    • #32
      Re: Canon 40D spotgoedkoop

      Oorspronkelijk geplaatst door Kanter Bekijk bericht
      Weet iemand toevallig wanneer de 40D uitkwam?
      (ben te lui om dat zelf uit te zoeken )

      Dan kan ik eens uitrekenen wanneer men de 50D eventueel kan verwachten
      20/aug/2007 (om de 18maanden in deze reeks)
      -=- Light is the key...

      Comment


      • #33
        Re: Canon 40D spotgoedkoop

        Dag Mark,

        Als ik even de puntjes op de i mag zetten, zodat er geen onduidelijkheden zijn..

        Oorspronkelijk geplaatst door LamboCars Bekijk bericht
        Ik heb gehoord dat je de barcode van de 'grote' doos moet hebben en die van het accessoire in de doos (lens of flash), heb je alleen de van de grote doos dan geven ze geen cashback omdat het om een 'bulk' product gaat.
        * Hier heb je het over de condities waarin je een cashback kan krijgen op een kit (vb body + lens)? Juist?
        * Je moet dus beschikken over de 'echte box' van de kit?
        * Als ze deze samenstelling maken door de body en lens van ergens anders te halen en dan samen in een doos te steken, krijg je geen cashback?

        Wat is een bulk product precies?

        Comment


        • #34
          Re: Canon 40D spotgoedkoop

          Oorspronkelijk geplaatst door scalll Bekijk bericht
          De prijs bij Keunenberg stond verleden week op 959 Euro, ze zijn dus ook gestegen in prijs met die cashback-actie...
          Je moet ze in het oog houden, die lepe middenstanders!
          BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

          Comment


          • #35
            Re: Canon 40D spotgoedkoop

            Oorspronkelijk geplaatst door de.lesse.be Bekijk bericht
            20/aug/2007 (om de 18maanden in deze reeks)
            Thanks!

            Comment


            • #36
              Re: Canon 40D spotgoedkoop

              Oorspronkelijk geplaatst door PSG Bekijk bericht
              Dag Mark,

              Als ik even de puntjes op de i mag zetten, zodat er geen onduidelijkheden zijn..



              * Hier heb je het over de condities waarin je een cashback kan krijgen op een kit (vb body + lens)? Juist?
              * Je moet dus beschikken over de 'echte box' van de kit?
              * Als ze deze samenstelling maken door de body en lens van ergens anders te halen en dan samen in een doos te steken, krijg je geen cashback?

              Wat is een bulk product precies?
              Een bulk product is een item dat in een witte of bruine doos zonder barcode zit, daar zit geen cashback op, die zijn ook meestal iets goedkoper in de winkel trouwens, omdat ze de lens of flash apart verkocht hebben om een klant verder te helpen.

              Ik zou eigenlijk oppassen met deze 'oude' kits, in de huidige cashback staat niets over deze kits, in de vorige wel, ik heb zelf zo'n kit gekocht eind december (40D met 100mm macro) en netjes de totale cashback ontvangen.

              De lenzen in deze kits zaten in de normale doos, maar de body niet, ik kan mij dus voorstellen dat ze bij Canon niet zullen ingaan op een cashback aanvraag van zo'n 'witte doos' body met een andere lens (ook al is het hetzelfde type lens wat er origineel inzat), ik zou het risico niet lopen in elk geval, of de prijs moet héél interessant zijn.

              Mark
              Fotografie - Tutorials - Schaalmodellen
              Ik doe het met Canon gLas van 24 tot 400mm op FF en enkele lichtpuntjes ...

              Comment


              • #37
                Re: Canon 40D spotgoedkoop

                Waarom zou de cashback niet gelden op een kit. Je koopt toch meer dan alleen de body, dus lijkt het mij logisch dat de cashback ook van toepassing is.

                Ik heb dat toch gekregen met de inkt cash-back. De cashback stond op een bedrag per cartridge, de waarde hing af van de gekochte printer. En ik heb een pack met 5 cartridges gekocht en daarin nog wat gratis papier. Die pack was veel voordeliger dan de cartridges los kopen. En toch heeft Canon mij per cartridge de beloofde cashback terug betaald.

                Dus ik zie geen probleem met een kit. De voorwaarden op de site melden ook niet expliciet dat het enkel om een cashback gaat als je een body alleen koopt.
                Last edited by FotoDirk; 4 maart 2008, 09:24.
                Tot sluitertijd, Dirk

                Comment


                • #38
                  Re: Canon 40D spotgoedkoop

                  Oorspronkelijk geplaatst door FotoDirk Bekijk bericht
                  Waarom zou de cashback niet gelden op een kit. Je koopt toch meer dan alleen de body, dus lijkt het mij logisch dat de cashback ook van toepassing is.
                  Ik heb er ook geen probleem mee maar het is Canon Ireland die er geen probleem moet mee hebben.

                  Het is voor mij duidelijk dat Canon dit systeem heeft opgezet niet voor ons schoon ogen maar omdat ze weet dat een percentage toch uit de boot gaat vallen omdat :
                  * ze vergeten het op te sturen
                  * ze het te laat opsturen
                  * ze dachten te voldoen aan de voorwaarden maar uiteindelijk niet
                  * ...

                  En omgekeerd: het is niet omdat een online winkel bulk items verkoopt en weet dat de cashback dan niet van toepassing is, dat ze er de cashback niet gaat adverteren. Ze kunnen het altijd op elkaar afschuiven.

                  Het zijn ook geen sukkelaars hoor. Lepe kerels...

                  Comment


                  • #39
                    Re: Canon 40D spotgoedkoop

                    Ik kocht tijdens de vorige cashback actie een 30D met 2 lenzen in kit.( Double zoom kit)
                    Ik zou recht gehad hebben op cashback van beide lenzen; alle codes netjes uitgeknipt en opgestuurd.
                    Wel nooit iets gekregen van Canon!

                    Van een andere lens die ik iets later apart kocht, kreeg ik wel netjes de cashback gestort.

                    Besluit: op oudere kits lijkt Canon geen cashback toe te kennen.

                    Mvg, Terrano
                    Last edited by terrano; 3 maart 2008, 19:50.
                    Mijn website: http://www.vlassen.be/

                    Comment


                    • #40
                      Re: Canon 40D spotgoedkoop

                      Oorspronkelijk geplaatst door darsono Bekijk bericht
                      Vanwege de nieuwe Cashbackactie van Canon is de 40D zeer interessant geprijsd. Ruim 800 euro voor een super TOP camera.
                      Dat is pas goed nieuws en dat mag wel momenteel
                      Nog 4 maand geldig, dus.

                      SF
                      00.00 Gone

                      Comment


                      • #41
                        Re: Canon 40D spotgoedkoop

                        Hier staan de EOS-kits er toch bij!
                        Het is wel geen goedkope shop, maar dat doet er nu niet toe
                        SF
                        00.00 Gone

                        Comment


                        • #42
                          Re: Canon 40D spotgoedkoop

                          Misschien even verduidelijken wat ik bedoel:
                          De kits die in de Canon lijst staan zullen ongetwijfeld van cashback kunnen genieten.
                          Maar indien je een oudere kit zou vinden ( die niet in de lijst staat) en waarvan de lenzen wel apart in de lijst staan,krijg je geen cashback terug.

                          Ik kocht een 30D ( welke toen al ruim einde reeks was) in kit met twee lenzen welke normaal recht geven op cashback. Toch niets gekregen!

                          Mvg, Terrano
                          Mijn website: http://www.vlassen.be/

                          Comment


                          • #43
                            Re: Canon 40D spotgoedkoop

                            Oorspronkelijk geplaatst door darsono Bekijk bericht
                            Vanwege de nieuwe Cashbackactie van Canon is de 40D zeer interessant geprijsd. Ruim 800 euro voor een super TOP camera.
                            M'n 20D is nog perfect in orde en ik zou pas een 40D kopen wanneer die aan bodemprijs staat. M'n vraag is nu : zit de kans erin dat de prijs van de 40D onder de 800 euro zal gaan, bijvoorbeeld in de maanden voor de lancering van de 50D ?? Of is dit koffiedik kijken??

                            Comment


                            • #44
                              Re: Canon 40D spotgoedkoop

                              Oorspronkelijk geplaatst door relictus Bekijk bericht
                              M'n 20D is nog perfect in orde en ik zou pas een 40D kopen wanneer die aan bodemprijs staat. M'n vraag is nu : zit de kans erin dat de prijs van de 40D onder de 800 euro zal gaan, bijvoorbeeld in de maanden voor de lancering van de 50D ?? Of is dit koffiedik kijken??
                              Een 40D voor 800 Euro, of minder zelfs, op het moment dat de 50D er is ? Lijkt me zeer reeel, zeker als je ziet dat de 30D nu verkocht wordt aan 650 Euro. Je zal er alleen nog een jaartje op moeten wachten: als je de Canon 18 maanden lifecycle volgt, is de 50D voor Feb 2009.
                              David Leemans
                              Nikon D7000-D600-D610 | Gallery | Flickr

                              Comment


                              • #45
                                Re: Canon 40D spotgoedkoop

                                Oorspronkelijk geplaatst door dleemans Bekijk bericht
                                Een 40D voor 800 Euro, of minder zelfs, op het moment dat de 50D er is ? Lijkt me zeer reeel, zeker als je ziet dat de 30D nu verkocht wordt aan 650 Euro. Je zal er alleen nog een jaartje op moeten wachten: als je de Canon 18 maanden lifecycle volgt, is de 50D voor Feb 2009.
                                Vorige week, toen ik hier in de thread postte, stond de 30D nog aan 769 euro en met de nieuwe cashback hebben ze de prijs deze week gezakt omdat het verschil anders nihil was met de 40D met cashback. Dus reken in dit geval op 18 maand wachten.

                                Zolang je geen 2e kamera nodig hebt, of een nieuwe kan je wachten. Maar ik vermoed dat na de cashback er een periode zal zijn dat de 40D terug duurder zal zijn dan nu het geval. Zo was het met de 30D ook.

                                Comment

                                Working...
                                X