Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Topvision???

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Topvision???

Kan er iemand me helpen die meer weet van de on-line shop Topvision. Ik ben van plan om er een Canon Powershot S50 te bestellen. Het is de eerste keer dat ik zoiets bij een on-line shop zou bestellen. Maar ik heb gezien dat je op hun website kan kiezen tussen verschillende landen(zwitserland, belgië,...)Als je nu bvb via Zwitserland bestel, krijg je hem dan aan die prijs? Of nemen ze de prijs van het land waar ze het moeten heen sturen bvb België? Want dit maakt toch nog een redelijk verschil is prijs.
    In ieder geval al bedankt voor jullie hulp

De online shop moet het BTW tarief aanrekenen van het land waar de koper woont... Spijtig genoeg is België niet de gunstigste ligging.

Robert

Originally posted by Stoffele123
    Kan er iemand me helpen die meer weet van de on-line shop Topvision. Ik ben van plan om er een Canon Powershot S50 te bestellen. Het is de eerste keer dat ik zoiets bij een on-line shop zou bestellen. Maar ik heb gezien dat je op hun website kan kiezen tussen verschillende landen(zwitserland, belgië,...)Als je nu bvb via Zwitserland bestel, krijg je hem dan aan die prijs? Of nemen ze de prijs van het land waar ze het moeten heen sturen bvb België? Want dit maakt toch nog een redelijk verschil is prijs.
    In ieder geval al bedankt voor jullie hulp
    CANON 1Ds III | CANON 24-105 IS |CANON 85 1.2 |CANON 17-40 |CANON 70-300 DO IS | Canon 270 EX

Comment

Op je specifieke vraag kan ik je geen antwoord geven, wel zul je als je een search doet in: Camera's & Accessoires veel info over topvision vinden

Comment

Ik heb mijn camera daar gekocht via 'other european country' en het lage 6 % BTW betaald; keurig geleverd op m'n belgisch adres inclusief een belgische garantiekaart;geen nederlandse handleiding.
        Peter

http://www.pixagogo.com/?Peter Warson
        http://www.photoblog.be/peterwarson

Comment

Working...
        X