Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

D200 naar D300 : was gibt ?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: D200 naar D300 : was gibt ?

welke de zal ik kopen? de Nikon D2X in zeer goede staat of een D300 ? Ik heb al een D2X maar mijn D100 staat op kapot gaan
    D300, D700, 17-35/2,8 AFS, - 28-70/2,8 AFS, - 70-200/2,8 AFS, - 50/1,4 AFS, - 2 X SB 800, - TC17EII- 1.7 - AF Micro 200mm F4.0 - AF 20mm F2.8
    www.langenacker.nl

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door NoName Bekijk bericht
      welke de zal ik kopen? de Nikon D2X in zeer goede staat of een D300 ? Ik heb al een D2X maar mijn D100 staat op kapot gaan
      Zeker de D300 met grip. Ik heb beiden, en voor landschappen gebruik ik mijn D2X met 17-35 f2.8, en voor actiefotografie/lowlight de D300

MVG,

Comment

Over het TIF formaat van de d300 heb ik nog niets kunnen lezen.
        Is dit geen voordeel t.o.v de d200 ?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door denjackk Bekijk bericht
          Over het TIF formaat van de d300 heb ik nog niets kunnen lezen.
          Is dit geen voordeel t.o.v de d200 ?
          Nog niet gebruikt, door het feit dat ik steeds in RAW fotografeer, en je dan de mogelijkheid hebt om je bestanden om te zetten naar Tiff of JPG, is het nog niet bij mij opgekomen deze instelling te gebruiken.
          Als alle camera voorinstellingen gaan meespelen naar dat Tiff bestand, denk ik dat je de camera wel heel goed moet kennen, mischien voor studiowerk, waar je alles perfect onder controle hebt
          Ik denk niet dat er hier veel mensen zijn die meteen in Tiff gaan fotograferen, persoonlijk vind ik dat geen grote meerwaarde tov. de D200

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door demeyereg Bekijk bericht
            Ik denk niet dat er hier veel mensen zijn die meteen in Tiff gaan fotograferen, persoonlijk vind ik dat geen grote meerwaarde tov. de D200
            Misschien voor wie JPG te verlieslatend vindt in beeldkwaliteit maar toch geen tijd wil steken in RAW-converteren ? ... verder kan ik het nut ervan ook niet bedenken...
            Gurdy

Comment

Twee features die de D200 niet heeft : 14bit mode en de Active D-lighting
              Ik moet zegggen dat ik niet veel verschil met de standaard 12bit. Misschien zijn landschappen niet het geschikte onderwerp.
              BD0497BE : Nikon body + glas
              www.RudyVerrijt.info

Comment

Working...
              X