Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Aankoop nieuwe camera onder 1000 euro?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Aankoop nieuwe camera onder 1000 euro?

Hey,
    Ik ga binnenkort naar Thailand op reis en zou daar misschien een nieuwe camera kopen vermits ik vermoed dat de prijzen daar iets goedkoper zullen zijn.
    Heeft iemand hier ervaring mee of zo?
    En weet iemand welke camera ik best zou aanschaffen die rond de 1000euro of zo kost?
    En welke lenzen best erbij te nemen?
    Alvast bedankt

Originally posted by zippu
    Hey,
    Ik ga binnenkort naar Thailand op reis en zou daar misschien een nieuwe camera kopen vermits ik vermoed dat de prijzen daar iets goedkoper zullen zijn.
    Heeft iemand hier ervaring mee of zo?
    En weet iemand welke camera ik best zou aanschaffen die rond de 1000euro of zo kost?
    En welke lenzen best erbij te nemen?
    Alvast bedankt
    In Thailand zijn de prijzen van camera's NIET goedkoper !

Niet kopen daar, je hebt ook geen garantie !
    Camera >Nikon 5700 of de Sony 717

Ik koos voor de 717

Comment

Hallo Zippu

We zijn vorig jaar naar Thailand geweest.
      Ten eerste is het al moeilijk om een winkel te vinden die camera's en toebehoren verkoopt, meestal alleen maar foto's afdrukken ook digitaal.
      Ten tweede als je zo,n winkel vind is die veel duurder dan hier, bv we hadden voor de vacantie de Olympus E20 gekocht en na lang zoeken vonden we er 1 voor dik 200 gulden meer dan wij er voor betaald hadden, en wij kopen meestal hier al niet goedkoop omdat de zaak waar wij altijd komen gewoon een heel goede service heeft en dan betaal ik liever meer voor.

Groetjes Coby
      Nikon D100,
      Nikonlenzen: 24-85 f3.5-4.5 AFS G,+ 70-200 f2.8 AFS-VR,+ Nikon AFS 12-24 F4 G DX + FL SB 80dx
      www.langenacker.nl

Comment

Working...
      X