Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Heb me dan toch een S2 aangeschaft. Nu een vraagje voor de S2 gebruikers, welk geheugenkaarten gebruiken jullie, 2 van van mijn kaarten die wel werken op de CP5000, werken niet op de S2. Een goedkope Sandisk 256 werk dan weer wel.
Vervelend probleem, ik kan helaas ook geen oplossing bedenken.
Zelf gebruik ik diverse merken: sandisk/dane elec SM-cards en sandisk/PQI CF-cards en heb met geen problemen.
Succes,
Jan
Via internet kwam ik dit tegen:
http://search.fujifilm.co.jp/di_e/result_file_e.asp?url=http%3A%2F%2Fsearch%2Efujifi lm%2Eco%2Ejp%2Fdi%5Fe%2FWebFAQ%5FE%2FDI0107000026E %2Ehtm&cat1=Digital+camera&cat2=FinePixS2Pro&cat3= &cat4=&cat5=&ud=&q=
De CF's die wel werken bij jou, blijven die ook werken of heb je er regelmatig problemen mee. Anders kan ik misschien beter investeren in SmartMedia of Microdrive.
De CF's die wel werken bij jou, blijven die ook werken of heb je er regelmatig problemen mee. Anders kan ik misschien beter investeren in SmartMedia of Microdrive.
Jean.
Hallo Plimsol,
Ja ik heb geen enkel promleem met de kaarten, ook niet als ze in een andere camera (canon A70/CF of fuji 40i/SM) zijn gebruikt. Het enige wat ik ervaren heb is dat wanneer ik een card in de reader onder Wndows XP heb gebruikt (iets naar toe geschreven of gewist) dat dan de kaartjes door de camera niet meer kunnen worden gelzen, echter een simpele format in de camera is dan afdoende. Dus nogmaals jouw probleem verbaast me. Als ik jou was zou ik eens bellen met Fuji; mijn ervaring is dat ze heel goed benaderbaar zijn.
Comment