Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
die zaken uitgenome de MP's zijn volgens mij geen zaken die de kwaliteit van je foto's beïnvloeden, soit iedereen zijn voorkeur hé.
Ik heb de indruk dat je wil vr de D300 gaan..
veel succes !
lieven
Photography helps people to see -Berenice Abbott-
BD1050BE
Nog even een reactie aanhalen dewelke ik in een ander topic postte :
Het allergrootste verschil ( enkel over beeldkwaliteit gesproken ) blijft het fantastische dynamisch bereik van de de S5, geen enkele camera evenaart dat tot nu toe . . . hoe belangrijk dat is . . . moet je dus voor jezelf uitmaken. Ruisbehandeling is ook beter bij de Fuji maar er bestaan voldoende programma's om dat op hetzelfde niveau te brengen als je de D300 gebruikt . . . ook de automatische witbalans ( zeker bij het gebruik van een flits ) vind ik bij de Fuji beter. ( maar dat kan je dus ook aanpassen )
De keuze blijft moeilijk, voor mij was die gemakkelijker omdat ik nog een Fuji S3 Pro heb ook, maw . . . ik zou niet graag in KVP zijn schoenen staan
There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age. Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE
Toegegeven, AF en FPS heeft met snelheid te maken maar de betere tracking absoluut niet. Dit is nu color tracking en totaal verschillend van het normale contrast tracking.
Hubert
Hubert
Nikon D303 14mm tot 500mm en een pillampke van Nikon en Sigma.
Comment