Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Hoera, 2de hands Metz 54 gevonden!!

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Hoera, 2de hands Metz 54 gevonden!!

Sinds de aankoop van mijn D30 op zoek geweest naar een nieuwe flits. De oude Canon 430 EZ van mijn EOS RT werkt immers niet met de digitale body. Na lang vergelijken, wikken en wegen was de keuze gevallen op de Metz 54 mz-3 (onder meer door de goede adviezen over dit apparaat op de SD in Hasselt).
    Eergisteren een zoekertje gezien van iemand in Sittard die er een 2de hands aanbood en onmiddelijk een mailtje verstuurd. De man moest vandaag in België zijn dus vanavond heb ik de flits al in mijn handen! Nu alleen de handleiding nog eens terdege bestuderen...

Hans
    "The answer to the ultimate question of Life, The Universe and Everything is .... 42!"
    (Douglas Adams - "The Hitchikers Guide to the Galaxy")

<font face="Comic Sans MS"></font id="Comic Sans MS">Proficiat Hans 42. Het apparaat is nieuw nogal duur, je hebt een goeie koop gedaan op voorwaarde dat je ook de juiste adpator voor jou apparaat hebt.
    Pol.
    Leeft en LAAT LEVEN !

Comment

Gefeliciteerd Hans ! Ik vind het een pracht flitser, hoop dat jij het ook gaat ondervinden

mvg,
      Z900
      Canon 80D+1DMII 50MK1/70-200 2.8/400 5.6 // Sigma 15FE/50-500 // Tamron AF SP 90 2.8/28-75 2.8 Di // Kenko AF Pro 300 1,4x TC

Comment

Working...
      X