Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Coolpix 5700 en flitser

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Coolpix 5700 en flitser

Hallo,
    Sinds een paar maanden ben ik in het bezit van een coolpix 5700
    waar ik heel tevreden over ben. Ik zou mij echter een bijhorende flitser willen aanschaffen. Zijn er leden die ervaring hebben met de
    SB50 DX of de SB80 DX beiden van Nikon. Of wordt er nog iets anders aangeraden?

ik heb de SB-80DX op mijn cp5000 waar ik zeer tevreden over ben,
    ik gebruik hem meestal wel via "bounce flash" omdat het dan een veel zachter licht geeft.

Comment

<font face="Comic Sans MS"></font id="Comic Sans MS">
      Heb de Metz 54 MZ-3. Werkt nu perfect sedert de SCA 3402 M2 adaptor erop staat.Deze adaptor is pas uit en is een upgrade van de SCA 3402 M1. Heb deze gekocht bij Imaging One.Toestel werkt perfect zowel in TTL als in A-stand.In M-stand kan het ook mits bijregelen van het diafragma. Zoom wordt niet ondersteund, maar dat zal wel voor alle flitsers zijn tenzij gemonteerd op een SLR of DSLR .
      Bij de aankoop van deze flitser , een tweetal maanden geleden stond er de SCA 3402 M1-adaptor op en hiermee werkte het toestel niet zo goed.
      Groeten,
      Pol.
      Leeft en LAAT LEVEN !

Comment

Originally posted by BONZAI
        Hallo,
        Sinds een paar maanden ben ik in het bezit van een coolpix 5700
        waar ik heel tevreden over ben. Ik zou mij echter een bijhorende flitser willen aanschaffen. Zijn er leden die ervaring hebben met de
        SB50 DX of de SB80 DX beiden van Nikon. Of wordt er nog iets anders aangeraden?
        Ook Sigma EF-500 DG ST met Nikon voet werkt prima, is alleen veel goedkoper dan Metz.

Comment

Working...
        X