Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

D300: Goedkoopste plaats topic

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Re: D300: Goedkoopste plaats topic

Oorspronkelijk geplaatst door Kult Bekijk bericht
    Dan heb ik die luttele 10tallen euro's best over voor een gegarandeerd zekere garantie...
    Die nederlandse Capture NX en handleiding zijn meegenomen.
    Art&Craft is voorlopig nog ongeslagen voor mijn part.
    Staat nog steeds 1649€ op hun site, terwijl je er hem voor 1559€ kan meenemen
    Dat zal wel iets te maken hebben met hetgeen Nikon hen voorschrijft zeker

Comment

gekocht voor 1499 € bij geheugenkaart uit voorraad ( UK versie )

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Kult Bekijk bericht
        Dan heb ik die luttele 10tallen euro's best over voor een gegarandeerd zekere garantie...
        Die nederlandse Capture NX en handleiding zijn meegenomen.
        Art&Craft is voorlopig nog ongeslagen voor mijn part.
        Ik snap niet waarom ik niet zeker zou zijn van mijn garantie. Geheugenkaart staat hier gekend als een bijzonder goede winkel met supervriendelijke bediening. Voor garantie doe ik hem terug naar geheugenkaart en sturen zij hem onmiddellijk op naar hersteldienst in Duitsland. Mijn Capture NX is trouwens ook Nederlandstalig. Verder ga ik hier ook niet meer geheugenkaart staan verdedigen. Ik wou alleen laten weten dat het nog iets goedkoper kan, op voorraad. Bovendien liggen de winkels nogal ver van elkaar en kies je best voor de dichtsbijzijnde

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door StijnL Bekijk bericht
          Ik snap niet waarom ik niet zeker zou zijn van mijn garantie. Geheugenkaart staat hier gekend als een bijzonder goede winkel met supervriendelijke bediening. Voor garantie doe ik hem terug naar geheugenkaart en sturen zij hem onmiddellijk op naar hersteldienst in Duitsland. Mijn Capture NX is trouwens ook Nederlandstalig. Verder ga ik hier ook niet meer geheugenkaart staan verdedigen. Ik wou alleen laten weten dat het nog iets goedkoper kan, op voorraad. Bovendien liggen de winkels nogal ver van elkaar en kies je best voor de dichtsbijzijnde

En wat ga je doen als morgen geheugenkaart er niet meer is
          BD0497BE : Nikon body + glas
          www.RudyVerrijt.info

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door demeyereg Bekijk bericht
            Staat nog steeds 1649€ op hun site, terwijl je er hem voor 1559€ kan meenemen
            Dat zal wel iets te maken hebben met hetgeen Nikon hen voorschrijft zeker
            Denk hem hier ook te halen..

Geen zin om mee te gaan Geert? Ik ben niet zo goed in afdingen
            ITers are like mushrooms. We just keep them in the dark and throw sh!t at them. They love it

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door JePe Bekijk bericht
              Er werd mij verzekerd dat ik de camera voor garantie ook gewoon kan binnendoen bij Procirep. Er zit trouwens gewoon een Europese garantiekaart in, dus ik zou niet weten waarom ze dat zouden weigeren om te herstellen.

Oorspronkelijk geplaatst door Nikon Europe
              DIT IS DE BEPERKTE EUROPESE GARANTIE DIE ÉÉN JAAR GELDIG IS IN DE VOLGENDE LANDEN: BELGIË, DENEMARKEN, FRANKRIJK, DUITSLAND, FINLAND, GRIEKENLAND, HONGARIJE, ITALIË, NEDERLAND, NOORWEGEN, OOSTENRIJK, POLEN, RUSLAND, SPANJE, TSJECHIË, VERENIGD KONINKRIJK, ZWEDEN, ZWITSERLAND). U DIENT DE "NIKON EUROPEAN WARRANTY CARD", SAMEN MET EEN GEDATEERD AANKOOPBEWIJS OP TE STUREN OM EEN BEROEP TE KUNNEN DOEN OP DE GARANTIE. Mocht u voor uw Nikon product een beroep willen doen op de garantie, neem dan contact op met de leverancier waar u dit product hebt gekocht of met een van onze erkende servicecentra in de genoemde Europese landen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door JePe Bekijk bericht
                Good point.

Oppassen met geheugenkaart. Die man is idd zeer vriendelijk totdat er iets niet blijkt te kloppen. Ik wacht nog steeds met ongeduld (al 2.5 jaar) op de factuur van mijn Nikon D70s. Nooit gekregen, communicatie nul. Ik betaal liever iets meer bij een eerlijke handelaar, zeker als het om zulke bedragen gaat.
                Last edited by JanC; 12 februari 2008, 13:03.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door JanC Bekijk bericht
                  Good point.

Oppassen met geheugenkaart. Die man is idd zeer vriendelijk totdat er iets niet blijkt te kloppen. Ik wacht nog steeds met ongeduld (al 2.5 jaar) op de factuur van mijn Nikon D70s. Nooit gekregen, communicatie nul. Ik betaal liever iets meer bij een eerlijke handelaar, zeker als het om zulke bedragen gaat.

Ik koop er enkel randbenodigdheden ...
                  D300 + Nikkor 18 - 200 VR + Nikkor 50 1.8 + Nikkor 85 1.8D + Nikon Fisheye 10,5 F2.8 + AFS 70 - 300 VR + SB800 + 055XB + M10 | NIKON Z50 + NIKKOR Z DX 16-50mm f/3.5-6.3 VR + Z DX 50-250mm f/4.5-6.3 VR + SB900 | Iphone 12

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Destn Bekijk bericht
                    Denk hem hier ook te halen..

Geen zin om mee te gaan Geert? Ik ben niet zo goed in afdingen
                    Na een telefoontje van de Baas van Art&Craft deze morgen, werd mij gevraagd om als prijs voor de D300 1579€ te vermelden, daar zijn winstmarge dan reeds zeer beperkt is, ik heb nu zelf wel een speciale prijs gekregen, daar het in totaal om twee D300 boddy's ging met twee dure objectieven, en omdat ik casch betaalde, op Visa moet hij anders ook nog een stuk afdragen.

Comment

Na een telefoontje van de Baas van Art&Craft deze morgen, werd mij gevraagd om als prijs voor de D300 1579€ te vermelden, daar zijn winstmarge dan reeds zeer beperkt is, ik heb nu zelf wel een speciale prijs gekregen, daar het in totaal om twee D300 boddy's ging met twee dure objectieven, en omdat ik casch betaalde, op Visa moet hij anders ook nog een stuk afdragen.
                      Prima! Normaal ga ik er volgende week achter.
                      ITers are like mushrooms. We just keep them in the dark and throw sh!t at them. They love it

Comment

Persoonlijk heb ik het altijd moeilijk als het gaat om prijzen te gaan uitspreken op een forum. Zoals je zegt Geert, en ik vind dat ook normaal, elke klant mag wel individueel behandeld worden ivm : hoe belangrijk is zijn aankoop, betaalt hij cash of via bankkaart. En missschien zijn er nog redenen die mij hier nu niet te binnen schieten.
                        En de winstmarges zullen hier inderdaad ook wel niet zo groot meer zijn. Maar langs de andere kant moet een bedrijf ook wel gediend zijn met het feit dat er hier toch wel een beetje "verborgen reclame" wordt gemaakt. Ik denk dat het bedrijf waarover "wij" het althans hebben ook al een pak mensen van hier heeft zien voorbij komen, en dat is toch op zich een heel goeie zaak. Er zijn misschien bedrijfsleiders die maar liever één toestel per dag verkopen met veel winst dan anderen die er niet naar omzien om tien maal heen en weer te lopen voor wat minder winst. Welke van de twee zou hier beter van worden?

Groetjes,
                        Pol
                        Leeft en LAAT LEVEN !

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Pol Callens Bekijk bericht
                          Persoonlijk heb ik het altijd moeilijk als het gaat om prijzen te gaan uitspreken op een forum.
                          Ik eerlijk gezegd ook. Ik zie het een beetje als de tak afzagen waar men zelf op zit.

MVG,

Comment

Klinkt wel heel erg interessant !!! Maar wat je er werkelijk voor krijgt ???

Comment

Even zoeken leert dat de domeinnaam op 7/2/08 gemaakt is.
                              Voor een bedrijf dat van 2001 bestaat volgens hun site lijkt me dat onwaarschijnlijk.
                              Verder vragen ze betaling via Western Union, gekend omwille van gebruik door oplichters.
                              Conclusie: afblijven.

Jos
                              Meerdere zwarte kastjes waar Nikon opstaat en ook enkele doorzichtige zwarte buizen met dezelfde vreemde opdruk...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door LvDongen Bekijk bericht
                                Klinkt wel heel erg interessant !!! Maar wat je er werkelijk voor krijgt ???
                                http://bestlogisticru.com:80/
                                Laat je daar maar niet aan vangen €€€€€€€€€€€

Comment

Working...
                                X