Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

D300: Goedkoopste plaats topic

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Re: D300: Goedkoopste plaats topic

Een retourtje NY terug binnen 48u betaal je nu tussen de 300 en de 350€ incl. taksen.
    Dus als je een en ander nodig hebt misschien de moeite waard.
    Vergeet wel niet de verpakking ginder te laten, een kodak en een laptop valt niet op tussen de massa, maar als ze nog in de doos zitten...
    St. Netels from Malinas a la Playa :-) PENTAX K10D & LEICA D-Lux 3 FavQuote: "There's nothing an agnostic can't do if he really doesn't know whether he believes in anything or not." http://flickr.com/photos/7385503@N05/

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Pol Callens Bekijk bericht
      Een ontdekking de moeite waard. Heb de mijne daar ook gekocht.
      Zeer vriendelijke en competente mensen trouwens.

Groetjes,
      Pol.
      Inderdaad, eerste kennismaking was bij een sensorreiniging. Bij een tweede bezoekje wat Nikon glas gekocht en nu de D300. Echt niet opdringerig, competent zoals je zei en prima service.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Netels Bekijk bericht
        Een retourtje NY terug binnen 48u betaal je nu tussen de 300 en de 350€ incl. taksen.
        Dus als je een en ander nodig hebt misschien de moeite waard.
        Vergeet wel niet de verpakking ginder te laten, een kodak en een laptop valt niet op tussen de massa, maar als ze nog in de doos zitten...
        En 1 overnachting in New York in een 2 sterren hotel kost gemakkelijk 150 euro. Reken daarbij nog je transfers van en naar de luchthaven en het verschil wordt wel heel klein.
        Minder glas dan vroeger, maar beter.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Twizter Bekijk bericht
          Huidige prijs bij Art&Craft Media te Mariakerke €1.575 en tot op heden nog steeds met Capture NX.

Is dit met BTW ?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door vantje Bekijk bericht
            En 1 overnachting in New York in een 2 sterren hotel kost gemakkelijk 150 euro. Reken daarbij nog je transfers van en naar de luchthaven en het verschil wordt wel heel klein.

Bedoeling was waarschijnlijk niet te overnachten als je maar 48 uur hebt, rekening houdend met het tijdsverschil.

Groetjes,
            Pol.
            Leeft en LAAT LEVEN !

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door lana2 Bekijk bericht
              Is dit met BTW ?
              Inderdaad, en sorry, het is €1.579 (en incl BTW) en tot gisteren nog met NX, maar hangt af van levering tot levering. De eerste tot huidige levering was nog steeds met NX.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door vantje Bekijk bericht
                De Dollar heeft zich nu al een 2-tal maand gestabiliseerd tussen de 1.45 en 1.50. Ik denk dat de Dollar toch niet zo veel meer gaat zakken. Vergeet bovendien niet dat er ook in Europa een recessie aan de gang is.
                Van een recessie is in europa nog helemaal geen sprake.
                Wel als we dat met z'n allen gaan roepen
                Website : www.alextimmermans.com
                Collodion weblog : http://collodion-art.blogspot.com/
                Collodion movie : http://www.youtube.com/watch?v=mzCCjlubQ2o

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door lana2 Bekijk bericht
                  Is dit met BTW ?
                  Een prijs aan particulieren is altijd met BTW ! (is wettelijk verplicht)
                  D300 + Nikkor 18 - 200 VR + Nikkor 50 1.8 + Nikkor 85 1.8D + Nikon Fisheye 10,5 F2.8 + AFS 70 - 300 VR + SB800 + 055XB + M10 | NIKON Z50 + NIKKOR Z DX 16-50mm f/3.5-6.3 VR + Z DX 50-250mm f/4.5-6.3 VR + SB900 | Iphone 12

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door gtest Bekijk bericht
                    Is vandaag toch binnengekomen m'n D300(juist 1 maand geleden besteld), alleen jammer dat de beloofde (gratis) CaptureNX cd er niet bij was !!!! Bij NIKON.BE vallen ze zo een beetje uit de lucht...... euh ja a wel ja ok .... da zou in de doos moeten gezeten hebben.... sic zal wel zijn.!! Info bij mijn officiële dealer weet ook niks maar zal toch ook eens naar NIKON.BE bellen. We zijn in blijde verwachting.....

Donderdag ll. dan toch mijn Capture NX gekregen, bedankt Foto Demey uit Brugge voor deze service !!!!

Last edited by gtest; 2 februari 2008, 10:56. Reden: ok
                    Nikon D300 + D70 + 18-70mm + 70-300mm + SB800 + 16-85mm VR THE NEW ONE and the bestttt

Comment

Geheugenkaart blijft precies de goedkoopste. Ben gisteren de D300 gaan halen voor 1499 euro (capture NX zat er bij). Ook scherp prijs voor extra batterij (50 euro) en 4Gb Extreme III (45 euro). Prijzen liggen ter plaatse wat lager dan op de website (gewoon naar korting vragen en naar BD verwijzen )

Comment

Tja, dacht ook eerst naar geheugenkaart te gaan maar zag toen dat voor die 1500 Eur een engelstalig werd aangeboden. Uiteindelijk beetje dichter in de buurt gebleven en wat meer (1645) betaald, maar ben nu ook zeker bij evt. garantieproblemen. Heb bij geheugenkaart wel een monopod en een CF kaartje besteld, volgens website beide op voorraad - wacht nu al anderhalve week. Dat geeft geen vertrouwen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door T.Trapper Bekijk bericht
                          Tja, dacht ook eerst naar geheugenkaart te gaan maar zag toen dat voor die 1500 Eur een engelstalig werd aangeboden. Uiteindelijk beetje dichter in de buurt gebleven en wat meer (1645) betaald, maar ben nu ook zeker bij evt. garantieproblemen. Heb bij geheugenkaart wel een monopod en een CF kaartje besteld, volgens website beide op voorraad - wacht nu al anderhalve week. Dat geeft geen vertrouwen.
                          Wel sorry dat ik het moet zeggen maar dan heb jij 146€ teveel betaald en je hebt er niets meer voor in de plaats...
                          Ik moet natuurlijk niemand anders zijn rekening maken, maar met 146€ kan ik toch al wat
                          StijnDeGrauwe.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Darth_Stijn Bekijk bericht
                            Wel sorry dat ik het moet zeggen maar dan heb jij 146€ teveel betaald en je hebt er niets meer voor in de plaats...
                            Ik moet natuurlijk niemand anders zijn rekening maken, maar met 146€ kan ik toch al wat
                            Vraag en antwoord in het hetzelfde topic.
                            iedereen heeft wel een reden om ergens iets te kopen, ik heb pas een body en 2 lenzen in Gent gekocht maar woon wel in het VL.Brabant
                            BD0497BE : Nikon body + glas
                            www.RudyVerrijt.info

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door T.Trapper Bekijk bericht
                              Voor alle duidelijkheid, mijne heeft een Duitse handleiding, maar die kan eenvoudig ingewisseld worden voor een Nederlandstalige via Nikon Ierland. Dan ben ik de handleiding wel een paar weken kwijt, maar ondertussen leer ik wel uit de online versie. Voor garantie: dat is geen enkel probleem. Ofwel doe ik de camera rechtsreeks naar Procirep, ofwel naar Geheugenkaart. Overigens beweerde Geheugenkaart dat dat sneller zou zijn, omdat zij de camera voor herstelling rechtstreeks naar Duitsland sturen (in België zouden geen echte herstellingen gebeuren). Geen idee wat er van aan is, maar garantie is dus in elk geval geen probleem.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door StijnL Bekijk bericht
                                Voor alle duidelijkheid, mijne heeft een Duitse handleiding, maar die kan eenvoudig ingewisseld worden voor een Nederlandstalige via Nikon Ierland. Dan ben ik de handleiding wel een paar weken kwijt, maar ondertussen leer ik wel uit de online versie. Voor garantie: dat is geen enkel probleem. Ofwel doe ik de camera rechtsreeks naar Procirep, ofwel naar Geheugenkaart. Overigens beweerde Geheugenkaart dat dat sneller zou zijn, omdat zij de camera voor herstelling rechtstreeks naar Duitsland sturen (in België zouden geen echte herstellingen gebeuren). Geen idee wat er van aan is, maar garantie is dus in elk geval geen probleem.

Sterker nog. Die kun je gewoon bestellen voor eru 15,== franco geleverd. ORIGINEEL en wel hier :

Website : www.alextimmermans.com
                                Collodion weblog : http://collodion-art.blogspot.com/
                                Collodion movie : http://www.youtube.com/watch?v=mzCCjlubQ2o

Comment

Working...
                                X