Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

D300: Goedkoopste plaats topic

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Re: D300: Goedkoopste plaats topic

Oorspronkelijk geplaatst door Darth_Stijn Bekijk bericht
    En moest je geen Nederlandstalige handleiding erbij hebben, geen nood!
    Heb vandaag de mijne in mijn bus gehad, GRATIS!
    Gewoon en spaanse gestuurd naar Nikon en een Nederlandstalige in de plaats gekregen!

of gewoon in pdf lezen zeker ?

ik loop toch niet continu rond met een boekske van meer dan 400 blz...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Da Slave Bekijk bericht
      of gewoon in pdf lezen zeker ?

ik loop toch niet continu rond met een boekske van meer dan 400 blz...
      Wel met een pdf dan ??
      Website : www.alextimmermans.com
      Collodion weblog : http://collodion-art.blogspot.com/
      Collodion movie : http://www.youtube.com/watch?v=mzCCjlubQ2o

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door alex from holland Bekijk bericht
        Wel met een pdf dan ??
        Ik durf het bijna niet zeggen . . . maar ik eigenlijk wel, de PDF staat op mijn PDA . . .
        There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
        A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
        Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Franciskine Bekijk bericht
          Ik durf het bijna niet zeggen . . . maar ik eigenlijk wel, de PDF staat op mijn PDA . . .
          Ja, dat is ook een oplossing. Niet aan gedacht .
          Maar is dat nou gemakkelijker dan een boekje in de tas ??

groeten

alex
          Website : www.alextimmermans.com
          Collodion weblog : http://collodion-art.blogspot.com/
          Collodion movie : http://www.youtube.com/watch?v=mzCCjlubQ2o

Comment

groeten

alex
            Ik veronderstel eigenlijk dat zoeken in een pdf wel eens sneller zou kunnen zijn dan zoeken in een boekje
            Dus naast een D300 ook beginnen sparen voor een PDA

Comment

groeten

alex
              Niet echt Alex, niet echt . . . het boekje is veel handiger
              There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
              A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
              Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Franciskine Bekijk bericht
                Niet echt Alex, niet echt . . . het boekje is veel handiger
                Nog handiger zou zijn om de pdf in de camera te steken. Met de tegenwoordige grote HR schermpjes zou dat nog goed moeten lukken ook.
                Alleen moet in de camera dan een Windows CE versie zitten en dan haalt hij misschien nog maar 1/10de van de snelheid.(Vergelijk DOS met Windows)
                Das misschien iets voor binnen 5 jaar(camera met ingebouwde pda)
                Hubert

Nikon D303 14mm tot 500mm en een pillampke van Nikon en Sigma.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door hub2805 Bekijk bericht
                  Nog handiger zou zijn om de pdf in de camera te steken. Met de tegenwoordige grote HR schermpjes zou dat nog goed moeten lukken ook.
                  Alleen moet in de camera dan een Windows CE versie zitten en dan haalt hij misschien nog maar 1/10de van de snelheid.(Vergelijk DOS met Windows)
                  Das misschien iets voor binnen 5 jaar(camera met ingebouwde pda)

Ik heb een fotografisch geheugen
                  BD0497BE : Nikon body + glas
                  www.RudyVerrijt.info

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Da Slave Bekijk bericht
                    vandaag afgehaald bij geheugenkaart.be in Putte bij Mechelen aan 1499 euro. wel even mailen want op de site staat hij duurder. handleiding is wel engels. garantie 2 jaar.
                    Ik heb vandaag gebeld en de prijs was afgehaald ook 1599
                    Het kon aan 1499 als je er een lens bij aanschaft vb de 17-55 2.8 aan iets meer dan 1300€, dan kan ik 'm dus beter op 10km van de deur kopen aan 1649€ ipv de andere kant van het land, want die lens vind je elders ook 100€ goedkoper ... voor 50€ maak ik die afstand niet, 150 € daarentegen ...
                    Life can only be understood backwards, but it must be lived forwards

Comment

vreemd hoor, ik ben hem net gaan halen aan 1499, zeg anders eens dat je kennis supermario (hij kent me onder mijn gmail adres) hem wel aan die prijs kreeg deze week.
                      desnoods mail ik de scan van mijn faktuur door hoor ....

hier ook nog eens op 2de hands aan 1499 euro tegen gekomen.....(zelfde winkel geheugenkaart.be)

Last edited by Da Slave; 18 januari 2008, 13:34.

Comment

Snap er niks van, begin deze week was de d300 1649 euro bij studio73 en nu vandaag staat er ineens terug 1799 euro op de site. Huh ??

Comment

Een voorbeeld, dat leveranciers en importeurs wel degelijk invloed hebben
                          op de prijzenmarkt. Stukje recensie uit de Telegraaf van de uitzending Kassa Consumentenprogramma :

HILVERSUM - Fabrikanten en importeurs dwingen webwinkels een hogere prijs te rekenen dan die winkels zelf zouden vragen. Daardoor is de consument tot wel 25 procent duurder uit. Dat heeft tv-programma Kassa van de Vara zaterdagavond bekendgemaakt

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door kwakoe Bekijk bericht
                            Een voorbeeld, dat leveranciers en importeurs wel degelijk invloed hebben
                            op de prijzenmarkt. Stukje recensie uit de Telegraaf van de uitzending Kassa Consumentenprogramma :

HILVERSUM - Fabrikanten en importeurs dwingen webwinkels een hogere prijs te rekenen dan die winkels zelf zouden vragen. Daardoor is de consument tot wel 25 procent duurder uit. Dat heeft tv-programma Kassa van de Vara zaterdagavond bekendgemaakt
                            Klopt helemaal en daardoor heeft het helemaal geen nut om telefonisch of per email naar de laagste prijs te vragen indien de betrokkene winkelier u niet kent.

U kunt beter naar de winkel gaan en zeggen mijn vriend "Mario" heeft me u aanbevolen en ik wil gaarne die lens hebben. Daarnaast dient u er ook rekening mee te houden dat sommige fabrikanten en importeurs gaarne koppelverkoop plegen. Daarfoor krijgt de winkelier enkel alleen een goede prijs indien hij of een paar pallets afneemt of een pallet met onverkoopbare artikelen erbij neemt. Daardoor schommelen de prijzen ook.
                            Verzamelaar van digitale Canon en Nikon toestellen en lenzen

Comment

Heb in December mijn D300 besteld in Brugge voor een redelijk prijs van een 1650€.
                              Mijn vraag is echter : zijn er leveringsproblemen? Heb hem nog altijd niet. De winkel zegt dat ze op info van NIKON.BE wacht en een mail van NIKON.BE bevestigde dat er problemen zijn..... Weet iemand hoe erg het is met de leveringstermijn ?
                              Nikon D300 + D70 + 18-70mm + 70-300mm + SB800 + 16-85mm VR THE NEW ONE and the bestttt

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door gtest Bekijk bericht
                                Heb in December mijn D300 besteld in Brugge voor een redelijk prijs van een 1650€.
                                Mijn vraag is echter : zijn er leveringsproblemen? Heb hem nog altijd niet. De winkel zegt dat ze op info van NIKON.BE wacht en een mail van NIKON.BE bevestigde dat er problemen zijn..... Weet iemand hoe erg het is met de leveringstermijn ?
                                Heb hetzelfde aan de hand gehad...tot ik mijn voorschot ging terugvragen. Toen ging het plots zeer snel ... op 3 dagen had ik mijn D300.
                                Holga 120N / Brownie Box / Canon T70 / Pin01 / Nikon D300

Comment

Working...
                                X