Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

D300: Goedkoopste plaats topic

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Re: D300: Goedkoopste plaats topic

Oorspronkelijk geplaatst door vantje Bekijk bericht
    Even de 'kleine lettertjes' gelezen:
    All prices exclude any local taxes (such as VAT, GST) and local duties if applicable.
    Ginder op reis gaan en meebrengen. Douane kan toch nie bewijzend at het uw toestel niet is. Enkel garantie en kopen int buitenland ..

Comment

Mijn ervaring is dat als het in het buitenland (bijv States) echt goedkoop lijkt (en dan heb ik het bijvoorbeeld over prijzen < zeg $1800) het oplichters zijn waar je echt goed voor moet oppassen (gelukkig (nog) niet zelf aan den lijve ondervonden..). In de States is de gemiddelde retailprijs > $2000 en bij invoeren in Nederland komt bovenop de aankoopprijs+vervoer+verzekering in dollars (omgerekend naar euro) nog eens 3,7% invoerrecht en daarop nog eens 19% (omzet?)belasting. Al met al wordt het dan duurder dan hier. Beter wachten op een goede deal in eigen land Heb je trouwens ook minder gezeur als achteraf iets met het apparaatje mocht gebeuren...
      Last edited by jellevanaalst; 15 januari 2008, 17:08.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jellevanaalst Bekijk bericht
        Body D300: 1589,-

www.redcoon.nl
        Europees model, geen NL handleiding en geen 2 jaar garantie in België vrees ik.

Jos
        Meerdere zwarte kastjes waar Nikon opstaat en ook enkele doorzichtige zwarte buizen met dezelfde vreemde opdruk...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Josp Bekijk bericht
          Europees model, geen NL handleiding en geen 2 jaar garantie in België vrees ik.

Jos
          1 jaar garantie, duitse handleiding. handleiding koop je origineel voor eur 15 bij nikon

alex
          Website : www.alextimmermans.com
          Collodion weblog : http://collodion-art.blogspot.com/
          Collodion movie : http://www.youtube.com/watch?v=mzCCjlubQ2o

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door alex from holland Bekijk bericht
            handleiding koop je origineel voor eur 15 bij nikon

alex
            Handleiding kan je gratis ruilen bij nikon
            StijnDeGrauwe.be

Comment

Body D300: 1589,-

www.redcoon.nl
              Prijs/service lijkt me nog steeds het voordeligst bij Art&Craft... Belgisch toestel, 2 jaar garantie, nederlandstalige handleiding & nederlandstalige Capture NX...
              1575€ afhaalprijs. (1650€ op website)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Kult Bekijk bericht
                Prijs/service lijkt me nog steeds het voordeligst bij Art&Craft... Belgisch toestel, 2 jaar garantie, nederlandstalige handleiding & nederlandstalige Capture NX...
                1575€ afhaalprijs. (1650€ op website)
                Ik vind op de site van Art&Craft niets over de D300
                Hoe kom je aan de prijs?

By the way: Nederlandse handleiding is gratis de downloaden van nikon.nl

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jellevanaalst Bekijk bericht
                  Ik vind op de site van Art&Craft niets over de D300
                  Hoe kom je aan de prijs?

By the way: Nederlandse handleiding is gratis de downloaden van nikon.nl
                  Staat inderdaad niet meer op de site, ik heb er ook voor moeten mailen, maar had wel bijna onmiddellijk antwoord. De maximum levertermijn is volgens hen 10 dagen, aangezien ze Nikon pro dealer zijn. Ik mocht 3! dagen na m'n bestelling m'n D300 al gaan halen.

Comment

vandaag afgehaald bij geheugenkaart.be in Putte bij Mechelen aan 1499 euro. wel even mailen want op de site staat hij duurder. handleiding is wel engels. garantie 2 jaar.

Comment

Belgische garantie 2 jaar , Nederlandse garantie 1 jaar , en dat in de Europese Unie ?

Stel je hebt dat toestel gekocht in Putte, in de hoedanigheid van een Belgish staatsburger (2 j garantie). Als er iets aan het toestel scheelt, moet je dan terug naar Putte, of kan het rechtstreeks naar de herstellingsdienst voor Belgie ?

Idem : je koopt, als Belg een toestel in Nederland (ok, 1 jaar garantie) moet je dan opnieuw naar Nederland, of kan dat defect dat optrad binnen 1 jaar ook in Belgie worden hersteld ?
                      Freeze the Ocean of Motion ! Nikon D300 & D700 _ Nikkor AF-x 14-400mm

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door hbervoets Bekijk bericht
                        Belgische garantie 2 jaar , Nederlandse garantie 1 jaar , en dat in de Europese Unie ?

Stel je hebt dat toestel gekocht in Putte, in de hoedanigheid van een Belgish staatsburger (2 j garantie). Als er iets aan het toestel scheelt, moet je dan terug naar Putte, of kan het rechtstreeks naar de herstellingsdienst voor Belgie ?

Idem : je koopt, als Belg een toestel in Nederland (ok, 1 jaar garantie) moet je dan opnieuw naar Nederland, of kan dat defect dat optrad binnen 1 jaar ook in Belgie worden hersteld ?
                        Volgens mij zit er wereldwijd 2 jaar garantie op (?). In ieder geval (heb ik van Peter van geheugenkaart.be begrepen) kan de camera igv stukken ook in nederland (Den haag) voor reparatie worden aangeleverd (dus als je 'm in Putte hebt aangeschaft). Mooie prijs 1499,-

Comment

Als ik het zo lees dan zijn de prijzen van de D300 nog ietsje lager dan bij de lancering van de D200 (allerlaagste was toen 1599,- bij mijn weten).
                          Minder glas dan vroeger, maar beter.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door vantje Bekijk bericht
                            Als ik het zo lees dan zijn de prijzen van de D300 nog ietsje lager dan bij de lancering van de D200 (allerlaagste was toen 1599,- bij mijn weten).
                            Klopt. Ik had ergens gelezen, dat door de wereldwijde belangstelling voor deze camera zowel bij Pro als amateur, de research-kosten er (bijna) uitgehaald zijn. Zoveel succes had men eerlijk gezegd (nog) niet verwacht. Dit komt omdat deze camera geheel nieuw is t.o.v de D200.
                            Last edited by darsono; 16 januari 2008, 10:34.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door hbervoets Bekijk bericht
                              Stel je hebt dat toestel gekocht in Putte, in de hoedanigheid van een Belgisch staatsburger (2 j garantie). Als er iets aan het toestel scheelt, moet je dan terug naar Putte, of kan het rechtstreeks naar de herstellingsdienst voor Belgie ?

Geheugenkaart.be handelt zelf de garantie af via Rofa Repair in Den Haag heeft hij me per mail laten weten, dus niet via Procirep. Peter geeft 2 jaar garantie en vervangtoestel bij defect.

Jos
                              Meerdere zwarte kastjes waar Nikon opstaat en ook enkele doorzichtige zwarte buizen met dezelfde vreemde opdruk...

Comment

En moest je geen Nederlandstalige handleiding erbij hebben, geen nood!
                                Heb vandaag de mijne in mijn bus gehad, GRATIS!
                                Gewoon en spaanse gestuurd naar Nikon en een Nederlandstalige in de plaats gekregen!
                                StijnDeGrauwe.be

Comment

Working...
                                X