Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

D300: Goedkoopste plaats topic

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: D300: Goedkoopste plaats topic

Oorspronkelijk geplaatst door alex from holland Bekijk bericht
    voorvalt of voorvald (LOL)

Kijk, spelvouten. dat is iets wat mij nou nooit overkomd En ik ben pas 45 !!

Glenn
    Mijn site...
    vandaelefotografie.be
    * BD0916BE *

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Pol Callens Bekijk bericht
      Goe gehokt maar, maar die patron zal gelukkiger zijn met "t" ipv van "d".
      Met ouder worden betrap ik mij meer en meer op die gruwelijke "d" "t" fouten.
      Voor de letterkundigen onder ons : "ik zal mijn best doen dat het niet meer voorvalt".

Groetjes,
      Pol.
      Goet gegokd? ikke nie snappe
      ---------------- Ik doe niet meer mee

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jan van ginkel Bekijk bericht
        Dat van www.geheugenkaart.be klopt niet denk ik, want als je doorklikt staat er
        Verwarrend allemaal. Als hij dit eens hier verduidelijkt?

www.janvanginkel.be
        bij geheugenkaart 1996euro voor de body zeker geen scherpeprijs
        D300 (& D1) 10.5mm f/2.8G + 17-55mm f/2.8G + 70-200mm f/2.8G + SB600

Comment

ik heb juist mijn D300 besteld bij mijn lokale fotoboer Bastiaans hier om de hoek in Berlaar aan 1580 euro.
          Dus je moet niet altijd ver rijden he....

Vanaf 11 januari 2009 bestaat Jan van Ginkel niet meer op dit forum.Wegens gebrek aan elke vorm van beleefdheid (RIP)
          Hier op dit forum.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jan van ginkel Bekijk bericht
            ik heb juist mijn D300 besteld bij mijn lokale fotoboer Bastiaans hier om de hoek in Berlaar aan 1580 euro.
            Dus je moet niet altijd ver rijden he....

www.janvanginkel.be
            Mooie prijs
            Heeft hij ook gezegd hoe lang je gaat moeten wachten ?
            BD0497BE : Nikon body + glas
            www.RudyVerrijt.info

Comment

Zou hem normaal eind volgende week hebben is mij verteld
              of toch zeker de week er na

Vanaf 11 januari 2009 bestaat Jan van Ginkel niet meer op dit forum.Wegens gebrek aan elke vorm van beleefdheid (RIP)
              Hier op dit forum.

Comment

Ik heb er een besteld aan €1599. Benieuwd of ik die dit jaar nog mag verwachten. In principe midden december, maar ik lig er wel niet van wakker. Mijn D7O doet het echtger nog steeds voortreffellijk. Vond de prijs met Capture NX erbij wel eerlijk.

Groetjes,
                Pol.
                Leeft en LAAT LEVEN !

Comment

Ik heb er gisteren een in mijn hand gehad in de fotowinkel waar ik altijd heen gaat.
                  Prijs normaal meer dan E1900,-
                  Kost hij op de meeste plaatsen.

Ik mocht hem direct meenemen voor E1690.
                  het was verleidelijk maar ik wacht nog even

Gr kees
                  Nikon D700 + Grip / Nikkor AF-S 14-24G ED / Nikkor AF-S 24-70mm f/2.8G ED / Nikkor AF-S 80-200 F2.8D IF-ED / SB800

Comment

Is Sepke in slaap gevallen ???
                    Welke zaak is dit nu in Heverlee , of mogen wij dit niet weten ?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door noliko Bekijk bericht
                      Is Sepke in slaap gevallen ???
                      Welke zaak is dit nu in Heverlee , of mogen wij dit niet weten ?
                      zoek eens via de gouden gids en bel ze allemaal op - 't kunnen er niet zo heel veel zijn hé?
                      Nikon D7000 - Nikon D200 - Nikkor 28-85 F/3.5-4.5 - Nikkor 50mm F/1.4 - Sigma 70-200 F/2.8 II HSM - Sigma 10-20 mm - SB 800 - 3x YN 460 - SB20 - 3x Jinbei DP600Ws - 2x 200Ws - setje pocketwizards

Comment

Bij introductie was de verkoopprijs van de D200 ruim 2.000 euro en de prijs was daarna heel lang rond de 1.700 euro gebleven. Hoe kan het dat de D300 amper een maand oud is en dan nu al rond de 1.699 euro te koop is? Is hier een simpele verklaring voor?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door darsono Bekijk bericht
                          Bij introductie was de verkoopprijs van de D200 ruim 2.000 euro en de prijs was daarna heel lang rond de 1.700 euro gebleven. Hoe kan het dat de D300 amper een maand oud is en dan nu al rond de 1.699 euro te koop is? Is hier een simpele verklaring voor?
                          Een van de oudste economische begrippen: concurrentie.
                          Minder glas dan vroeger, maar beter.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Pol Callens Bekijk bericht
                            Ik heb er een besteld aan €1599. Benieuwd of ik die dit jaar nog mag verwachten. In principe midden december, maar ik lig er wel niet van wakker. Mijn D7O doet het echtger nog steeds voortreffellijk. Vond de prijs met Capture NX erbij wel eerlijk.

Groetjes,
                            Pol.
                            <licht off-topic>
                            Ik ben niet helemaal zeker dat Nikon Capture NX bij de volgende leveringen nog zal meegeleverd zijn. Als ik mij niet vergis is het een lanceringsactie voor de D300 en D3, en enkel de eerste 300.000 toestellen wereldwijd kregen dat meegeleverd. Als je kijkt naar de grootte van Belgie en de hoeveelheid toestellen procentueel naar hier zullen komen, dan heb ik mijn twijfels over het aantal leveringen hier waar Nikon Capture NX effectief nog zal bijzitten.
                            Tenzij Nikon van gedacht verandert natuurlijk.

Ik heb mijn toestel uit de eerste lading, en daar zit het inderdaad bij, hoewel Nikon BeLux beweerde dat het er niet bij zat, en dat Belgie niet meedeed aan die actie. Men vermeldde mij echter ook dat dit enkel bij de eerste levering nog ging bijzitten.... Nu ja, ze hadden zich al vergist over het feit dat het er al helemaal niet ging bijzittten in Belgie, dus dat kan misschien wel een tweede keer....

Comment

bij Robyns , Stapelstraat in Sint Truiden 1685
                              Last edited by eric schroeyen; 11 december 2007, 10:47.
                              Ik zal ooit zonder fout leren schrijven

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door vantje Bekijk bericht
                                Een van de oudste economische begrippen: concurrentie.
                                Ja, maar bij de D200 was dat destijds ook al het geval toch? En toch bleef de verkoopprijs in tegenstelling tot de D300 lange tijd vrij hoog.

Comment

Working...
                                X