Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

D300: Goedkoopste plaats topic

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: D300: Goedkoopste plaats topic

Naast een lage prijs hecht ik nog altijd belang aan correcte informatieverstrekking en dienst na verkoop.
    D300 komt van bij Art & Craft zoals verschillende mensen voor mij ook al aangehaald hebben, D200 kwam van bij Foto Rembrandt. Foto Rubens lijkt me ook een goed adres.

Comment

Heb mijn D300 afeglopen vrijdag in Heverlee gehaald voor 1584

Het was idd zo dat Nikon een minimumprijs had opgelegd, maar niet alle verkopers houden zich daar aan.
      Konijnenberg wel, die verkopen voor 1988

ik wacht alleen nu nog op de battery-grip
      Nikon D300, AF-S DX VR 18-200mm 3.5-5.6G IF-ED, Nikkor AF-S 105mm F 2.8 G IF-ED VR , SB-800

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Sepke Bekijk bericht
        Ik wist niet dat we hier in Heverlee over een goedkope fotowinkel beschikken. Mag ik vragen over welke winkel het gaat?

Comment

en aub ook even een link naar de site daar wil ik 'm ook wel halen!
          ---------------- Ik doe niet meer mee

Comment

Niet goedkoper, maar wel eentje in de vitrine Foto Roland in het shoppingcentrum in St Niklaas. 1799.

J.
            A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools.
            Nikon stuff

Comment

Het was idd zo dat Nikon een minimumprijs had opgelegd, maar niet alle verkopers houden zich daar aan.
              Konijnenberg wel, die verkopen voor 1988

ik wacht alleen nu nog op de battery-grip
              Een minimumprijs opleggen dat mag niet: als dit gebeurd zal de Europees commissaris Nelie Kroes in actie komen

Comment

minimumprijs opleggen dat mag niet: als dit gebeurd zal de Europees commissaris Nelie Kroes in actie komen
                Als Nelie haar tanden erin zet, krijgen we van Nikon misschien wel een CRASH-back
                Freeze the Ocean of Motion ! Nikon D300 & D700 _ Nikkor AF-x 14-400mm

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Binnenuit Bekijk bericht
                  Een minimumprijs opleggen dat mag niet: als dit gebeurd zal de Europees commissaris Nelie Kroes in actie komen
                  Hmm, ik dacht toch dat er in Belgie een wet was dat je niets mocht verkopen onder de aankoopprijs tenzij in solden periodes onder strikte voorwaarden....

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door spacemanbow Bekijk bericht
                    Hmm, ik dacht toch dat er in Belgie een wet was dat je niets mocht verkopen onder de aankoopprijs tenzij in solden periodes onder strikte voorwaarden....
                    Een minimumprijs is nog iets anders als verkopen onder aankoopprijs.
                    Winkel X koopt een toestel Y aan voor €1.000. Firma Y zegt dat het moet verkocht worden voor €1.400 (wat hier de minimumprijs is).
                    Winkel X zegt: ik ben tevreden met €300 winst en verkoop het dus aan €1.300

Er wordt nog winst gedaan.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Twizter Bekijk bericht
                      Een minimumprijs is nog iets anders als verkopen onder aankoopprijs.
                      Winkel X koopt een toestel Y aan voor €1.000. Firma Y zegt dat het moet verkocht worden voor €1.400 (wat hier de minimumprijs is).
                      Winkel X zegt: ik ben tevreden met €300 winst en verkoop het dus aan €1.300

Er wordt nog winst gedaan.
                      Ik bedoel gewoon dat er zowiezo een minimumprijs is opgelegd.... volgens het eerste statement is dit ook tegen de wet... maar het is nogal wiedes van niet.

Voor zover ik weet is de winst aan 1580 euro voor een officiele Belgische D300 nogal beperkt, ik dacht iets van een 100 tot 150 euro (geen officiele info, ik zit niet in de branche). En Nikon kan inderdaad wettelijk geen minimumprijs eisen. Maar ze kunnen wel een handelaar het leven lastig maken met beperkte leveringen, enz.

Dezelfde prijs bij verschillende handelaars is volgens mij niet slecht, niemand voelt zich bekocht, niemand aanziet zijn/haar handelaar voor een zakkenvuller.... zolang we maar niet met het buitenland vergelijken.

Comment

Sepke,
                        welke zaak is het nou? Hebben ze een site? Voor die prijs wil ik 'm wel gaan halen!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door edjeB Bekijk bericht
                          Sepke,
                          welke zaak is het nou? Hebben ze een site? Voor die prijs wil ik 'm wel gaan halen!

Te zien natuurlijk hoeveel km je je moet verplaatsen. Aan de huidige brandstofprijs ben je al rap aan 50€. Dat vergeten sommigen hier wel eens.Tenzij natuurlijk je patroon je brandstof betaalt.

Groetjes,
                          Pol.
                          Last edited by enero; 7 december 2007, 11:59.
                          Leeft en LAAT LEVEN !

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Pol Callens Bekijk bericht
                            Tenzij natuurlijk je patroon je brandstof betaald.

Groetjes,
                            Pol.
                            goed gegokt

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door edjeB Bekijk bericht
                              goed gegokt
                              Goe gehokt maar, maar die patron zal gelukkiger zijn met "t" ipv van "d".
                              Met ouder worden betrap ik mij meer en meer op die gruwelijke "d" "t" fouten.
                              Voor de letterkundigen onder ons : "ik zal mijn best doen dat het niet meer voorvalt".

Groetjes,
                              Pol.
                              Leeft en LAAT LEVEN !

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Pol Callens Bekijk bericht
                                Goe gehokt maar, maar die patron zal gelukkiger zijn met "t" ipv van "d".
                                Met ouder worden betrap ik mij meer en meer op die gruwelijke "d" "t" fouten.
                                Voor de letterkundigen onder ons : "ik zal mijn best doen dat het niet meer voorvalt".

Groetjes,
                                Pol.
                                voorvalt of voorvald (LOL)

Kijk, spelvouten. dat is iets wat mij nou nooit overkomd En ik ben pas 45 !!
                                Website : www.alextimmermans.com
                                Collodion weblog : http://collodion-art.blogspot.com/
                                Collodion movie : http://www.youtube.com/watch?v=mzCCjlubQ2o

Comment

Working...
                                X