Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

D300: Goedkoopste plaats topic

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: D300: Goedkoopste plaats topic

Oorspronkelijk geplaatst door vantje Bekijk bericht
    Pol, dan zal dit wel met de kitlens geweest zijn. Ik was ook bij de eersten die de D70 kochtten en betaalde 1599 euro (body met 18-70).
    Ja, klopt inderdaad, met de 18-70.

Groetjes,
    Pol.
    Leeft en LAAT LEVEN !

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Laurens Bekijk bericht
      Ben ik nu de enige uit de lichting vroege D70-kopers die lichtjes verweest achterblijft met zijn bokrijk-cam?
      En wat is een bokrijk-cam ?
      Leeft en LAAT LEVEN !

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door vantje Bekijk bericht
        Pol, dan zal dit wel met de kitlens geweest zijn. Ik was ook bij de eersten die de D70 kochtten en betaalde 1599 euro (body met 18-70).
        ik was de eerste bij Foto Degreef in Edegem (eind maart 2004) en betaalde 1750€ voor D70 +kitlens en SB-800 (dacht iets van 1350€ voor D70kit)
        Last edited by Dirtyharry71; 12 december 2007, 22:00.
        Nikon D700 & D70 | Nikkor AF-S 17-35 2.8 + 50 1.8 + 105 2.8 macro + 18-200 VR II
        Sigma 100-300 F4 EX APO HSM| Nikon SB-800 | Manfrotto 479B | Albums: Fototime| 500px

Comment

In Zonhoven bij foto-Willems is de prijs voor de body D300: 1699€...mvg!
          Het ligt meestal niet aan het gebruikte materiaal...

http://pallenhoven.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Pol Callens Bekijk bericht
            En wat is een bokrijk-cam ?
            Een digitale camera die 3 jaar of ouder is
            Prepressure.com - mijn Engelstalig webstekje over 'printing museums', 'libraries' & nog zo veel meer

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Laurens Bekijk bericht
              Ben ik nu de enige uit de lichting vroege D70-kopers die lichtjes verweest achterblijft met zijn bokrijk-cam?
              Toch niet, er zijn nog enkele volharders...
              Die D70 gaat hier niet weg voor Nikon op de proppen komt met een betaalbare fullframe.
              BD2465BE - Nikon D70 + D300 + D800 + 14 2.8, 18-70, 20-35 2.8, 35-70 2.8, 80-200 2.8, 28-300VR + SB400 + Metz 58 AF-2 // Lumix LX100

Comment

En ook ik trek nog altijd met de D70. Indertijd aangekocht voor 1390 euro met kitlens...Die D300 is wel super en moest ik het kunnen zou ik die direct kopen, maar financieel liggen mijn prioriteiten spijtig genoeg ergens anders... Het zal wachten worden tot wanneer de D70 letterlijk uit elkaar valt
                https://www.instagram.com/andriesdes...er_photography

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Dreekes Bekijk bericht
                  En ook ik trek nog altijd met de D70. Indertijd aangekocht voor 1390 euro met kitlens...Die D300 is wel super en moest ik het kunnen zou ik die direct kopen, maar financieel liggen mijn prioriteiten spijtig genoeg ergens anders... Het zal wachten worden tot wanneer de D70 letterlijk uit elkaar valt
                  Niks van aantrekken Dreekes. Jou tijd komt nog. Het gaat zo snel in camera-land dat je binnen de 6 maand verouderd bent. Met de beide voetjes op de grond blijven is hier de boodschap. Er zijn heden ten dage zoveel andere zaken die belangrijker zijn dan camera's. Persoonlijk doe ik ook niet mee aan "altijd maar die laatste snufjes volgen", maar het zat mij financieel nu gunstig en mede na een goeie groeicurve te hebben ondervonden met de D70 vond ik de D300 het geschikte toestel.

Groetjes,
                  Pol.
                  Leeft en LAAT LEVEN !

Comment

Zelfde hier - ik gebruik een D50 nu, en ben er content van. Als er financieel een beetje ruimte komt volgend jaar zal ik een D300 kopen.

Maar eerst een nieuw dak en een nieuwe garagepoort. Dan lijkt 1700 EUR voor een D300 ineens niet erg veel meer

FYI: D50 heb ik gekocht eind 2006 voor 499 EUR met kitlens 18-55mm

R

Comment

Niks van aantrekken Dreekes. Jou tijd komt nog. Het gaat zo snel in camera-land dat je binnen de 6 maand verouderd bent. Met de beide voetjes op de grond blijven is hier de boodschap. Er zijn heden ten dage zoveel andere zaken die belangrijker zijn dan camera's. Persoonlijk doe ik ook niet mee aan "altijd maar die laatste snufjes volgen", maar het zat mij financieel nu gunstig en mede na een goeie groeicurve te hebben ondervonden met de D70 vond ik de D300 het geschikte toestel.

Groetjes,
                      Pol.
                      Ik geef u groot gelijk Pol. Ik heb mijn D70 nu iets meer dan drie jaar en hij werkt nog altijd schitterend. Nooit problemen mee gehad, nooit raar gedaan, geen BGLOD gehad (hout vasthouden). Alleen ben ik bang dat hij sneller uit elkaar zal vallen dan ikzelf wil Alleszins, veel plezier toegewenst met de D300! Ik gun het u van harte!

groetjes,
                      Andries

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Dreekes Bekijk bericht
                        Ik geef u groot gelijk Pol. Ik heb mijn D70 nu iets meer dan drie jaar en hij werkt nog altijd schitterend. Nooit problemen mee gehad, nooit raar gedaan, geen BGLOD gehad (hout vasthouden). Alleen ben ik bang dat hij sneller uit elkaar zal vallen dan ikzelf wil Alleszins, veel plezier toegewenst met de D300! Ik gun het u van harte!

groetjes,
                        Andries
                        En mocht je D70 snel uiteenvallen, laat dan maar iets weten, je mag de mijne gerust gebruiken.

Groetjes,
                        Pol.
                        Leeft en LAAT LEVEN !

Comment

En mocht je D70 snel uiteenvallen, laat dan maar iets weten, je mag de mijne gerust gebruiken.

Groetjes,
                          Pol.
                          Amaai Pol, super!! Heel erg bedankt voor het aanbod!

Comment

Net bij Geheugenkaart geweest
                            1599€
                            StijnDeGrauwe.be

Comment

Re: D300: Goedkoopste plaats topic:1716€ bij Rembrandt

Gisteren daar afgehaald,wel vooraf besteld.Heeft het bijkomende voordeel dat je hier op uitstekende service kunt rekenen als er iets aan het toestel blijkt te mankeren.

Walter
                              D850

Comment

Waarom hebben jullie eigenlijk geen groepsaankoop georganiseerd?
                                Beter onvolmaakt en echt, dan gemaakt volmaakt

Comment

Working...
                                X