Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Dit is een nadeel t.o.v. andere toestellen... is er ook een voordeel aan?
(Nog)minder ruis misschien,hoewel wat betreft ruis de D300 een buitenbeentje lijkt te zijn:zeker tot ISO 320 lijkt hij méér ruis te produceren dan de D200,een gevolg van de interne ruisonderdrukking die pas bij hogere ISO's in werking treedt.
(Nog)minder ruis misschien,hoewel wat betreft ruis de D300 een buitenbeentje lijkt te zijn:zeker tot ISO 320 lijkt hij méér ruis te produceren dan de D200,een gevolg van de interne ruisonderdrukking die pas bij hogere ISO's in werking treedt.
Walter
Aha, interessant - mijn D200 lijkt dan toch nog niet afgeschreven.
Heb je hierover meer info, voorbeelden, links?
Aha, interessant - mijn D200 lijkt dan toch nog niet afgeschreven.
Heb je hierover meer info, voorbeelden, links?
Waarom zou die afgeschreven zijn.
Als je overwegend tot ISO 800 fotografeert dan zou ik de D200 gewoon houden. Al dat gedoe over ruis. Ik heb nooit last van ruis. Ik fotografeer dan ook geen concerten of andere gelegenheden waar ik niet mag flitsen.
Dus blijf ik voorlopig trouw aan mijn D200 (hopelijk tot de D400) en flitser en natuurlijk mijn statief. Spaart toch nog wat centjes.
mvgr
antoine200
D300 is wel een stop beter dan de D200 maar wat naast een betere metering mischien wel het belangrijkste punt is is de AF fijntuning per lens (12 lenzen kunnen qua getunde waarden in de D300 opgeslagen worden)
Review of Nikon D300, D2x vs D300 ISO test, AF Fine Tune, Color comparison, All photos by James Markus - Photomatter.com - All Rights Reserved, Copyright 1974-2014
D300 is wel een stop beter dan de D200 maar wat naast een betere metering mischien wel het belangrijkste punt is is de AF fijntuning per lens (12 lenzen kunnen qua getunde waarden in de D300 opgeslagen worden)
Review of Nikon D300, D2x vs D300 ISO test, AF Fine Tune, Color comparison, All photos by James Markus - Photomatter.com - All Rights Reserved, Copyright 1974-2014
The world's first video review of the Nikon D300, brought to you by http://www.digitalrev.com. Stay tuned for more.More Nikon Products Pricing Reference:http...
Comment