Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

autofocus bij head-on actiefoto's

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Originally posted by hogee
    Naar analogie met de suggestie om aan AFS te denken, en na geweldige commentaren gelezen te hebben over de Sigma 50-500 HSM, wil ik deze zeker overwegen. Maar dat zal niet lukken met mijn F55 body zekerst?
    Waarom zou dat niet lukken ?

Henk

Comment

Van www.sigma-benelux.nl :

Hyper-Sonic Motor (HSM)
      Dit objectief maakt gebruik van motoraandrijving d.m.v. ultrasone golven en garandeert een geruisloze en snelle AF scherpstelling.
      HSM is niet leverbaar voor de Minolta AF, Pentax AFZ en de Nikon F5O/60 en 401 en 601

Tenzij de F55 zo anders is dan de F50 ... ik weet het niet.

Comment

Originally posted by hogee
        Tenzij de F55 zo anders is dan de F50 ... ik weet het niet.
        Ik denk dat die 50 en 60 heel oude modellen zijn. Ik ken ze in elk geval niet. Ken wel iemand die een 70 heeft, en ook dat is een vrij oud model. Moest het niet werken op de 55 zou het er wel specifiek bijstaan. Hoedanook is de 55 een vrij recent toestel.

Henk

Comment

Misschien eens een mailtje naar Minolta sturen...?

Jörg
          Nikon D100 | Nikon SB800 | Nikkor AF 24-85 f/2.8-4 D IF | HiTi PhotoShuttle

Comment

Originally posted by VJ
            Misschien eens een mailtje naar Minolta sturen...?
            Ik denk niet dat ze bij Minolta gaan kunnen of willen zeggen of de Sigma 50-500 werkt op de Nikon F55.

Henk

Comment

Originally posted by henkvw
              Ik denk niet dat ze bij Minolta gaan kunnen of willen zeggen of de Sigma 50-500 werkt op de Nikon F55.
              Neen ? Hmm, misschien dat een mailtje naar Sigma inderdaad zinvoller zou zijn...
              (tja, zeg, 't voor mij ook vrijdag... - Ik weet eigenlijk niet hoe ik bij Minolta kwam... )

Jörg
              Nikon D100 | Nikon SB800 | Nikkor AF 24-85 f/2.8-4 D IF | HiTi PhotoShuttle

Comment

Working...
              X