Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Ervaring Topvision

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Hallo allemaal,

Ik moet jullie allemaal hartelijk bedanken om in die ene dag dat mijn berichtje online stond, zo veel reacties te krijgen.
    Over het algemeen hoor ik dus positieve commentaren over Topvision. Behalve natuurlijk dan dat voorval met loodgieterke. Het zal je maar overkomen.
    Wat ik ook wat vreemd vind, is dat ik gehoord heb dat in geval van afwezigheid het pakje gewoon aan de deur gezet wordt als je niet onmiddellijk een buur hebt.

Ik zou nu eigenlijk wel bestellen bij Topvision, maar ik hoorde vandaag van een collega dat de prijzen her en der sinds gisteren weer wat gezakt zijn. Dus ik ga nog eventjes op zoek wie/wat/waar en ik zal jullie dan op de hoogte houden.
    Groetjes,
    Koen.

Comment

Dan kan je nog lang wachten,
      Dat hed ik in het begin ook wel, blijven die prijzen volgen en iedere paar weken daalde de prijzen weer....maar je zal het wel opgeven geloof me maar.
      Als je hier blijft lezen op het forum, dan kan je niet meer wachten en wil je aan de slag.
      Maar blijf maar wachten, ondertussen maak ik mooie foto's.
      veel geluk met je (ooit) aankoop

Ik zou nu eigenlijk wel bestellen bij Topvision, maar ik hoorde vandaag van een collega dat de prijzen her en der sinds gisteren weer wat gezakt zijn. Dus ik ga nog eventjes op zoek wie/wat/waar en ik zal jullie dan op de hoogte houden.
      Groetjes,
      Koen.
      [/quote]
      Canon Powershot G3

Comment

Working...
      X