Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

http://www.camshop.be/

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• http://www.camshop.be/

Hoi, heeft er iemand ervaring met aankopen die gedaan zij via http://www.camshop.be . Momenteel staat de fuji s602 daar 771 euro met een microdrive van 340Mb erbij. Op de site kan ik nergens terugvinden of dit wel toestellen zijn met een belgische garantie, handleiding, ..... De prijs lijkt me wel gunstig maar ik zou eerst wel wat meer info hebben over de betrouwbaarheid van deze webshop. Alvast bedankt voor de info.
    Spread the word and have fun

Originally posted by renaixsence
    Hoi, heeft er iemand ervaring met aankopen die gedaan zij via http://www.camshop.be . Momenteel staat de fuji s602 daar 771 euro met een microdrive van 340Mb erbij. Op de site kan ik nergens terugvinden of dit wel toestellen zijn met een belgische garantie, handleiding, ..... De prijs lijkt me wel gunstig maar ik zou eerst wel wat meer info hebben over de betrouwbaarheid van deze webshop. Alvast bedankt voor de info.
    Als ik goed gekeken heb, is dat de "pro" versie (volledig zwart). Die wordt inderdaad met een 340Mb Microdrive gebundeld. Maar wat meer is: er is een pc-sync terminal en cable release aansluiting op voorzien. Aardige deal, lijkt me.
    Pieter
    --
    Fuji X-T1, Nikon D7200, Sony RX100-III -- (Flickr | PBase)

Comment

Sorry, maar ik ben niet goed op de hoogte van de verschillen tussen de pro en de "gewone". Is de pro ook in belgische versie verkrijgbaar en waar kan ik eventueel meer info vinden over de verschillen tussen de beide toestellen?
      Originally posted by pgordebeke
      Als ik goed gekeken heb, is dat de "pro" versie (volledig zwart). Die wordt inderdaad met een 340Mb Microdrive gebundeld. Maar wat meer is: er is een pc-sync terminal en cable release aansluiting op voorzien. Aardige deal, lijkt me.

Comment

Sorry, maar ik ben niet goed op de hoogte van de verschillen tussen de pro en de "gewone". Is de pro ook in belgische versie verkrijgbaar en waar kan ik eventueel meer info vinden over de verschillen tussen de beide toestellen?
        Vergelijk eens de specificaties op de site van Fuji of op DPReview.
        Ik wist niet dat de pro in België te krijgen was, maar blijkbaar is dat dus toch het geval.

Zie jouw andere topic voor verschillen tussen beide versies.
        Pieter
        --

Comment

Als ik het goed heb staat op die site de "gewone s602" en staat daar
          "microdrive compatible" en vind ik niets dat de drive inbegrepen is in die prijs van 771 euro.
          D7000 + 28 tot 400mm

Comment

Nu staat er inderdaad microdrive compatibel maar deze namiddag stond er nog dat de microdrive inbegrepen is. Waarschijnlijk hebben ze dit snel aangepast want ik had een mail gestuurd om te vragen of dit juist was. Ik heb geen antwoord gekregen op de mail maar blijkbaar hebben ze die wel ontvangen. Ik denk niet dat ik daar ga bestellen want blijkbaar proberen ze de mensen te misleiden. Nu krijg je voor dezelfde prijs van deze voormiddag het toestel zonder microdrive en dan durven ze nog te zeggen dat het een aanbieding is. Minder waar voor hetzelfde geld is toch geen promo !!!!
            Originally posted by luc200
            Als ik het goed heb staat op die site de "gewone s602" en staat daar
            "microdrive compatible" en vind ik niets dat de drive inbegrepen is in die prijs van 771 euro.

Comment

Ik heb ook vanmiddag én vanovond die site bekeken...."keurig" aangepast dus. Die prijs voor de s602z is voor België 'aanvaardbaar'; buitenland is wel goedkoper ( zo rond de 710 euro tegenwoordig); voor de pro-versie zit je snel boven de 950 euro.
              En de aanpassing van de site komt me ook niet zo betrouwbaar over.
              Peter

http://www.pixagogo.com/?Peter Warson
              http://www.photoblog.be/peterwarson

Comment

Originally posted by Peter1
                Ik heb ook vanmiddag én vanovond die site bekeken...."keurig" aangepast dus. Die prijs voor de s602z is voor België 'aanvaardbaar'; buitenland is wel goedkoper ( zo rond de 710 euro tegenwoordig); voor de pro-versie zit je snel boven de 950 euro.
                En de aanpassing van de site komt me ook niet zo betrouwbaar over.
                Hehe De foto is nog steeds van de "all black" 602pro. Misschien toch bestellen en achteraf klagen dat ze niet geleverd hebben wat op de site stond.
                Pieter
                --

Comment

Ik moet zeggen dat ze bij de camshop hun excuses hebben aangeboden voor de verkeerde info en als ik bestel krijg ik 3% korting. Ik krijg de s602 voor 746€ in plaats van 771€.
                  Ik heb hun ook gevraagd of het toestel wordt geleverd met een Belgisch garantiebewijs en het antwoord was dat er bij het toestel 1 jaar "Camshopgarantie" zit. Wat ze er juist mee bedoelen weet ik niet maar ik denk dat het beter is dan helemaal geen garantie of één of andere buitenlandse garantie en dan meestal ook geen handleiding. De bijgeleverde handleiding is trouwens wel in het nederlands (misschien nederlands toestel)

Comment

Ik moet zeggen dat ze bij de camshop hun excuses hebben aangeboden voor de verkeerde info en als ik bestel krijg ik 3% korting. Ik krijg de s602 voor 746€ in plaats van 771€.
                    Ik heb hun ook gevraagd of het toestel wordt geleverd met een Belgisch garantiebewijs en het antwoord was dat er bij het toestel 1 jaar "Camshopgarantie" zit. Wat ze er juist mee bedoelen weet ik niet maar ik denk dat het beter is dan helemaal geen garantie of één of andere buitenlandse garantie en dan meestal ook geen handleiding. De bijgeleverde handleiding is trouwens wel in het nederlands (misschien nederlands toestel)
                    Er moet gewoon een originele garantie van de fabrikant bij zitten. Als dat niet zo is, dan scheelt er wat mee. Niet dat ik de winkel in kwestie wil beschuldigen van grijze import, maar mocht er iets niet pluis zijn, dan mag je hen wijzen op hun wettelijke verplichtingen. Trouwens, voor grijze import lijkt 771 euro mij nogal duur.
                    Pieter
                    --

Comment

Bij webvoordelig staat de camera aan 744 euro dus nog goedkoper. ik dacht zelfs met 2 jaar europese garantie.
                      Vinny
                      Canon EOS 1000D, Canon 18-55 IS, Canon 55-200 II USM, Canon EF 50 mm 1.8 II

Comment

Originally posted by vinny
                        Bij webvoordelig staat de camera aan 744 euro dus nog goedkoper. ik dacht zelfs met 2 jaar europese garantie.
                        Heb net een mailtje gekregen van webvoordelig en ze leveren toestellen met 1jaar nederlandse garantie en niet met 2 jaar europese ( die volgens sommigen niet bestaat ) garantie.

Comment

Ik heb een goede ervaring met camshop. Ik bestelde er de sony f717 tegen de prijs die "toen" de goedkoopste was die ik kon vinden. De communicatie verliep per email en ze antwoorden snel op mijn extra vragen. Na 1 week kon ik hem komen afhalen en er was een europees garantiebewijs bij. Lijkt mij allemaal in orde. Enige nadeel: ze hebben geen bancontact en je moet het geld dus cash bij hebben.

Comment

Working...
                          X