Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Transcend SD cards

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Transcend SD cards

Hallo all,

Heeft er iemand van jullie ervaring met deze kaartjes van Transcend? Ne vriend van mij zoekt er ééntje te bestellen bij PIN. Of zijn er andere (lees: betere en / of goedkopere) te vinden?

KOEN
    www.pbase.com/koendehouwer
    www.pbase.com/tignes

Originally posted by koendehouwer
    Hallo all,

Heeft er iemand van jullie ervaring met deze kaartjes van Transcend? Ne vriend van mij zoekt er ééntje te bestellen bij PIN. Of zijn er andere (lees: betere en / of goedkopere) te vinden?

KOEN
    http://cgi.benl.ebay.be/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=2924338846&category=
    Verzamelaar van digitale Canon en Nikon toestellen en lenzen

Comment

Otto,

Je post zonder de minste commentaar of inhoud lijkt me sterk commercieel getint. En geeft geen enkele ervaringen weer rond Transend.

Om dat even op Koen zijn vraag echt te antwoorden. Ik heb me vorig week een cardreader (7 formaten - USB2) en een SD kaartje van 256Mb gekocht.

Tot op heden ben ik er dik tevreden van. SD kaartje gebruik ik wel in mijn Palm. Nog niet gebruikt in een fototoestel.

mvg,
      peter

Comment

Peter,

Is dat een kaartje van Transcend? Of een ander?

KOEN
        www.pbase.com/koendehouwer
        www.pbase.com/tignes

Comment

ik gebruik sd kaartjes voor mijn camera maar niet van transcend (ken het merk zelfs niet), maar die van sandisk, ot nu toe geen problemen mee en lijkt me wel snel, kosten wel 90 euro voor 128MB in een gewone winkel, online waarschijnlijk een stuk goedkoper te vinden.
          Lexar is normaal gezien duurder maar wel sneller (als je camera kan volgen tenminste).
          visit my website : http://www.freewallpapersite.com

Comment

Originally posted by peter
            Otto,

Je post zonder de minste commentaar of inhoud lijkt me sterk commercieel getint. En geeft geen enkele ervaringen weer rond Transend.

Om dat even op Koen zijn vraag echt te antwoorden. Ik heb me vorig week een cardreader (7 formaten - USB2) en een SD kaartje van 256Mb gekocht.

Tot op heden ben ik er dik tevreden van. SD kaartje gebruik ik wel in mijn Palm. Nog niet gebruikt in een fototoestel.

mvg,
            peter
            Transcend maakt zelf geen SD kaartjes. Deze worden in Taiwan geassembleerd in de Acer fabriek voor Samsung, Infineon made in Taiwan, Sandisk made in Taiwan, Transcend etc. Te herkennen aan de achterkant aan de code AR0303LR Taiwan voor een 256 MB kaart.

Wil je een snellere kaart neem dan een Sandisk made in USA of Lexar made in Japan welke in Japan door Panasonic wordt geproduceerd. En de allersnelste komen van Kingston, Hagiwara en Toshiba van de japanse produktielijnen
            Verzamelaar van digitale Canon en Nikon toestellen en lenzen

Comment

Originally posted by koendehouwer
              Is dat een kaartje van Transcend? Of een ander?
              Koen,

De 2 hebben als merknaam Transcend. Wat de achterliggende producent is, maar me niet zoveel uit. Mijn enige eisen waren, niet duur, en mijn vaste leverancier (invoerder) moest ze verdelen. Zo kwam ik bij Transcend terecht. En ze doen wat ik ervan verwacht.... data bewaren.

mvg,
              peter

Comment

Working...
              X