Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nieuw merk Compactflash

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Nieuw merk Compactflash

Yooooooo,
    Der zijn pij PIN nieuwe Compactflashkaartjes te koop, maar der is 1 ding waar ik mij wat vragen bij stel;

Data Reliability < 1 non-recoverable error in 1015 bits read.

Is dit niet wat te veel kans op fouten?

Een kaartje van 512MB zijn héél wat bits (en dus veel van die errors)

Wat is jullie mening hierover? Goeie koop is Dure koop?

Greetz,
    E fotooken zegt méér dan duuzend woorden!
    Allé als em gelukt is toch...

Oberon, volgens mij niet zo'n probleem. elke file heeft een soort checksum, die corrigeert de verkeerde bits.

Hetzelfde gebeurt bij een cd/dvd. ik weet echter niet wat de normale leesfouten correctie bij een data kaart is, iemand anders misschien?

rob

http:/home.planet.nl/~knegt221

Comment

Ik denk ook niet dat dit minder goede kaartjes zijn.
      Ze zullen wel OK zijn.
      PIN staat bekend om zijn kwaliteit en service !!!
      Al mijn CF's komen van bij PIN , zowel Ridata als Transcend en nog nooit één probleem gehad.
      Dit nieuw merk "Power" is we zéér goedkoop he?

Comment

Ik denk dat bij het knippen en plakken uit het databoek van de fabrikant, wat opmaak is verloren gegaan.

Volgens mij moet het zijn 'Data Reliability < 1 non-recoverable error in 10^15 bits read.'

met dus die 15 in superscript.

Comment

Hallo,

Ja, ik dacht ook dat het zoiets zou moeten zijn.
          Daar kan ik mij al veel beter bij neerleggen.
          Er zouden anders nogal wat slechte fotookes bijzitten veronderstel ik.
          En aan de service van PIN twijfel ik zeker niet, daar kunnen er volgens mij veel een puntje aan zuigen, ik ben ook nog altijd wreed content van mijn Ridata.
          Ik heb dan wel een goeie service en kan het misschien ruilen maar de fotookes getrokken aan de andere kant van den blauwen bol zijn toch (misschien) lekker naar de kl.....eurpotloden en dat kom ik liever niet tegen.(b.t.w., garantieperiode is niet vermeld en dit in tegenstelling tot de andere merken)
          Maar ik dacht wel dat die goedkope prijs ten koste was van...
          En ik betaal liever méér voor zekerheid, dan een paar euro minder en kans op verloren foto's, 't wilt altijd lukken dat Murphy er hem mee moeit en juist een error laat sluipen in die 'one in a million foto'

Baykes,
          E fotooken zegt méér dan duuzend woorden!
          Allé als em gelukt is toch...

Comment

Working...
          X