hallo,
vorige week heb ik 4 winkels bezocht om info over camera's. Ik ben een groentje dat wel graag foto's trekt van bvb de kleinkinderen , natuur en op reis. Van zodra men hoort dat je amateur bent , wordt heel weinig aandacht aan je keuze besteed , jammer !
Ik heb nog een Canon T50 (een oudje inderdaad) wel met een lens Vivitar
28-210 voor macro opnamen, waar ik wel mooie foto's mee kon nemen.
Sinds een jaar of 2 neem ik heel veel foto's met een Sony P200, leuk , soms een heel mooie foto maar toch regelmatig tegenvallende kwaliteit.
Ik zou kiezen tussen de 2 reeds genoemde camera's. Canon of Pentax.
Wie geeft me raad in de keuze. Welke lens kan ik best nemen ?
Ik heb gelezen op een revieuw dat oude lenzen met een adapter zouden kunnen passen op een PentaxK10D...of is dat af te raden ?
Welke accesoires kan ik best meteen bijkopen ?
Prijs tot 1000 € in totaal.
Alvast bedankt !
vorige week heb ik 4 winkels bezocht om info over camera's. Ik ben een groentje dat wel graag foto's trekt van bvb de kleinkinderen , natuur en op reis. Van zodra men hoort dat je amateur bent , wordt heel weinig aandacht aan je keuze besteed , jammer !
Ik heb nog een Canon T50 (een oudje inderdaad) wel met een lens Vivitar
28-210 voor macro opnamen, waar ik wel mooie foto's mee kon nemen.
Sinds een jaar of 2 neem ik heel veel foto's met een Sony P200, leuk , soms een heel mooie foto maar toch regelmatig tegenvallende kwaliteit.
Ik zou kiezen tussen de 2 reeds genoemde camera's. Canon of Pentax.
Wie geeft me raad in de keuze. Welke lens kan ik best nemen ?
Ik heb gelezen op een revieuw dat oude lenzen met een adapter zouden kunnen passen op een PentaxK10D...of is dat af te raden ?
Welke accesoires kan ik best meteen bijkopen ?
Prijs tot 1000 € in totaal.
Alvast bedankt !
Comment