Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

aankoop info

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• aankoop info

ik ga zaterdag mijn eerste digitaal camera'tje kopen hoogst waarschijnlijk een canon pouwerschot s45.(in Duitsland topfoto )maar mijn vraag was deze,waar kan ik aan de nederlandstalige gebruiksaanwijzing komen??als dat tenminste mogelijk is ik hab er geen enkel idee van.

Om de nederlandstalige handleiding te kunnen bemachtigen moet u maar eens een mailtje naar canon doen (www.canon.be) deze zullen u wel meer info geven, dan kan u de handleiding bestellen (u moet daar wel voor betalen)
    Maar als u tevreden bent met en engelstalige handleiding ga dan eens naar www.powershot.com daar kan u deze volledig gratis downloaden.

greetz
    My Flickr

Comment

Originally posted by nico
      ik ga zaterdag mijn eerste digitaal camera'tje kopen hoogst waarschijnlijk een canon pouwerschot s45.(in Duitsland topfoto )maar mijn vraag was deze,waar kan ik aan de nederlandstalige gebruiksaanwijzing komen??als dat tenminste mogelijk is ik hab er geen enkel idee van.
      Met onderstaande link kunt alle Canon Handleidingen en softwaren downloaden.
      http://www.powershot.com/powershot2/customer/manual.html
      Verzamelaar van digitale Canon en Nikon toestellen en lenzen

Comment

Hoi,

Bedankt Otto, 'k was al lang op zoek naar een handleiding van een canon powershot S45 . Weet iemand toevallig een web-site waar ik een nederlandstalige handleiding kan downloaden
        Groetjes,

Vicky
        Groetjes Vicky

Comment

Working...
        X