ik ga zaterdag mijn eerste digitaal camera'tje kopen hoogst waarschijnlijk een canon pouwerschot s45.(in Duitsland topfoto )maar mijn vraag was deze,waar kan ik aan de nederlandstalige gebruiksaanwijzing komen??als dat tenminste mogelijk is ik hab er geen enkel idee van.
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
aankoop info
Collapse
X
-
-
Om de nederlandstalige handleiding te kunnen bemachtigen moet u maar eens een mailtje naar canon doen (www.canon.be) deze zullen u wel meer info geven, dan kan u de handleiding bestellen (u moet daar wel voor betalen)
Maar als u tevreden bent met en engelstalige handleiding ga dan eens naar www.powershot.com daar kan u deze volledig gratis downloaden.
greetzMy Flickr
-
Originally posted by nico
ik ga zaterdag mijn eerste digitaal camera'tje kopen hoogst waarschijnlijk een canon pouwerschot s45.(in Duitsland topfoto )maar mijn vraag was deze,waar kan ik aan de nederlandstalige gebruiksaanwijzing komen??als dat tenminste mogelijk is ik hab er geen enkel idee van.
http://www.powershot.com/powershot2/customer/manual.htmlVerzamelaar van digitale Canon en Nikon toestellen en lenzen
Comment
Comment