hallo,
ik ben een tevreden bezitter van de pana fz50. Naar mijn mening toch "de beste" digitaal compact camera. Nu mijn moeder de foto's zie die ik genomen heb met die camera, Zou zij ook graag met zoiets werken.
Ze stelde dan voor om mijn camera na verloop van tijd over te kopen.
zeker voor september (misschien nog voor eind augustus cashback korting)
Natuurlijk begin ik te twijfelen. En heb al eens op verschillende topics gekeken. En met dat ik Nu in september start met avondschool fotografie en volgend jaar een opleiding fotograaf bij syntra west. Is het nog verleidelijker om mijn toestel te laten gaan.
want ik zou in september mijn dslr willen hebben en die wat beter leren kennen, dat ik volgend jaar bij mijn opleiding fotograaf niet voor aap sta met een camera dat ik niet goed ken.
Wat zouden jullie doen? alleen zou ik graag rond de 700 euro blijven.
maar;
canon eos 400d 15-55 voor 675 euro
nikon d40 18-55 en 55 - 200 voor 683 euro
nikon d40x 18-55 voor 708 euro
sony alpha 18 -70 voor 665 euro
pentax k110 18-55 en 50-200 voor 673 euro
samsung gx 1s 18-55 en 50-200 voor 657 euro
allemaal rond hetzelfde. Maar elk toestel met zijn eigen voordelen. dat is moeilijke keuze.
Maar wat als er bv een deftige nikon d70 te koop staat? waar moet ik op letten? het aantal clicks? hoeveel is goed? en wanneer moet dit vervangen worden. Of zouden jullie eerder voor nieuw toestel gaan? of andere beter toestel 2dehands?
zo hopelijk kan iemand mij erdoor sleuren want ik weet het niet meer
groeten davy
ik ben een tevreden bezitter van de pana fz50. Naar mijn mening toch "de beste" digitaal compact camera. Nu mijn moeder de foto's zie die ik genomen heb met die camera, Zou zij ook graag met zoiets werken.
Ze stelde dan voor om mijn camera na verloop van tijd over te kopen.
zeker voor september (misschien nog voor eind augustus cashback korting)
Natuurlijk begin ik te twijfelen. En heb al eens op verschillende topics gekeken. En met dat ik Nu in september start met avondschool fotografie en volgend jaar een opleiding fotograaf bij syntra west. Is het nog verleidelijker om mijn toestel te laten gaan.
want ik zou in september mijn dslr willen hebben en die wat beter leren kennen, dat ik volgend jaar bij mijn opleiding fotograaf niet voor aap sta met een camera dat ik niet goed ken.
Wat zouden jullie doen? alleen zou ik graag rond de 700 euro blijven.
maar;
canon eos 400d 15-55 voor 675 euro
nikon d40 18-55 en 55 - 200 voor 683 euro
nikon d40x 18-55 voor 708 euro
sony alpha 18 -70 voor 665 euro
pentax k110 18-55 en 50-200 voor 673 euro
samsung gx 1s 18-55 en 50-200 voor 657 euro
allemaal rond hetzelfde. Maar elk toestel met zijn eigen voordelen. dat is moeilijke keuze.
Maar wat als er bv een deftige nikon d70 te koop staat? waar moet ik op letten? het aantal clicks? hoeveel is goed? en wanneer moet dit vervangen worden. Of zouden jullie eerder voor nieuw toestel gaan? of andere beter toestel 2dehands?
zo hopelijk kan iemand mij erdoor sleuren want ik weet het niet meer
groeten davy
Comment