Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Originally posted by Dirtyharry71
http://www.dcviews.com/press/NikonView_60.htm
alé voor ons nog een maand wachten
Wel belachelijk dat wij nog een maand moeten wachten. De reden : NView bevat een upload mogelijkheid. Bij de US versie is dat naar een US site (Nikon-net in de US), bij de EU versie is dat naar een andere site (Fotoshare of zoiets, dacht ik). Blijkbaar is die EU site nog niet klaar ?
Waarom steken ze die upload-parameters niet gewoon ergens in een config-fileke ipv in de software te hardcoden. Nu moeten wij nog weken wachten op de écht belangrijke verbeteringen van NView, t.w. eindelijk deftige kleuren/resolutie bij het displayen van NEF bestanden.
Originally posted by Phille
wel, euhh gewoon mijn body gepakt en de serienr ingetikt, da ging vanzelf ???
moet ik de file anders op een van m'n servers zetten ...
Hmmm.. dat zou dan ineens wel bewijzen dat die D100's die ze bij AC-Foto verkopen eigenlijk grijze imports zijn ??? Ik ga vanavond eens proberen met het serienr van de mijne...
Originally posted by Phille
wel Henk, ik heb toch een officiëel bewijs v.d. duitse invoerder in m'n doos zitten want ik heb er speciaal naar gevraagd ...
Nu je het zegt... Die heb ik ook, dus het kan inderdaad geen grijze import zijn. Misschien denken de Amerikanen dat Duitsland bij hen hoort. Not!
Originally posted by Plimsol
Wat kun je met Nikon view doen. Heb het programma ook maar nog nooit gebruikt ?
Jean.
foto's beheren, van je camera importeren, archiveren, bewerken met een keuzeprogramma of het nikon edit programma enz...
persoonlijk gebruik ik het ook niet veel
Comment