Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Canon cashback - reclame stunt of niet ???

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Canon cashback - reclame stunt of niet ???

Na 7 jaren van inactiviteit weer de draad opgenomen en de knoop doorgehakt. tis nen eos30 geworden, niet het bakske maar de lenzen zijn belangrijk voor mij.
    En nu eens zien of canon hun belofte waarmaakt wat betreft hun acties en vooral hun herstellingen als die er komen(hopelijk niet). Anders terug naar nikon waar ik ruim 27 jaren mee gewerkt heb als pro.
    Last edited by Guest15; 29 juni 2007, 23:34. Reden: foutieve spelling

Comment

ik heb ook al drie keer gebruikt van hun cashback systeem en nog nooit problemen gehad, ff geduld soms maar ja dat hebben we er toch voor over...
      Moet er nu nog één invullen voor m'n 30D, binnen twee maand staat het zeker op mijn rekening.
      wat belangrijk is voor buitenlandse betalingen, uw juiste gegeven en IBAN en BIC nummers !
      Sucses!
      Samen een dagje op pad met BD'ers? Klik hier voor het aanbod. Wens je zelf een SD te organiseren? We helpen je graag op weg.

Comment

Zijn er mensen die verschillende keren aan de cashback actie hebben deelgenomen (in hetzelfde jaar) ?

Ik dacht eigenlijk dat je per cashback actie / per naam maar 1 keer kon meedoen...
        Canon EOS 5D met 3KG glas
        https://reisforum.net

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door stengil Bekijk bericht
          wat belangrijk is voor buitenlandse betalingen, uw juiste gegeven en IBAN en BIC nummers !
          Waar moet je eigenlijk het BIC nummer invullen van je bank op het cashback formulier? Of is de naam van je bank invullen gewoon voldoende? Of is het BIC nummer gewoon de naam van je bank?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door tomant Bekijk bericht
            Waar moet je eigenlijk het BIC nummer invullen van je bank op het cashback formulier? Of is de naam van je bank invullen gewoon voldoende? Of is het BIC nummer gewoon de naam van je bank?
            BIC (Bank Identifier Code AAAABBCC : bank-code AAAA, landcode BB en en plaatscode CC) moet je voor de CashBack niet invullen... MAAR : je moet wel de naam en de plaats van je bank invullen...

Ik heb ook een formulier opgestuurd, maar ik na 30 dagen nog steeds geen bericht of geld ontvangen. Heb dan contact opgenomen met www.submissionstatus.com en blijkt dat ze m'n aanvraag niet hebben ontvangen. Ik mocht deze opnieuw opsturen per fax (zonder originele barcode weliswaar). 10 dagen later ontving ik een brief dat ze m'n dossier ontvangen hadden en dat het geld binnen 20 dagen zal gestort worden... die 20 dagen zijn binnen 6 dagen voorbij... afwachten dus!
            Last edited by Koen; 2 juli 2007, 13:31.
            BD0910BE

Comment

Ik ben een van de gelukkige waarbij de cashback voor de 70-300 mm lens helemaal vlekkeloos is verlopen.

voor degenen wat minder geluk suc6 & heb geduld...

Grtz, Photo Jacky
              Canon EOS 400D - EF 17-85mm f/4-5.6 IS USM - Raynox DCR 250 macro
              see http://www.photo-jacky.nl

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door kpr Bekijk bericht
                Ik heb ook een formulier opgestuurd, maar ik na 30 dagen nog steeds geen bericht of geld ontvangen. Heb dan contact opgenomen met www.submissionstatus.com en blijkt dat ze m'n aanvraag niet hebben ontvangen. Ik mocht deze opnieuw opsturen per fax (zonder originele barcode weliswaar). 10 dagen later ontving ik een brief dat ze m'n dossier ontvangen hadden en dat het geld binnen 20 dagen zal gestort worden... die 20 dagen zijn binnen 6 dagen voorbij... afwachten dus!
                Bedrag stond vandaag netjes op mijn rekening... ... Zelfs 4 dagen te vroeg!!
                BD0910BE

Comment

ik heb op 2 april mijn nieuwe 30D besteld.

Nadat ik het toestel in mijn bezit had alles netjes *aangetekend* verzonden naar Ierland.

Ik heb geen enkel mail gekregen, dus geen ID of wat dan ook. Maar na exact 3weken stonden er plots 100 Eurootjes van Canon op mijn rekening. En...jawel, twee dagen later kreeg ik een mail van het customer centre met mijn ID-code...

Comment

Heb ook al twee maal gebruik gemaakt van de cashback actie en geen problemen gehad. Niet aangetekend verstuurd en na 6 weken stond het bedrag op mijn rekening.
                    Waar je de naam en adres van je bank moest invullen heb ik ook tussen haakjes de BIC code van mijn bank gezet.

Comment

Hahaha, natuurlijk is het een reclamestunt! Maar het geld krijg je uiteraard heus wel, als je dat bedoelt. Denk je echt dat een bedrijf als Canon er echt mee weg komt tienduizenden mensen op te lichten?
                      Canon EOS 400D - Canon 10-22mm 3.5-4.5 USM - Sigma 18-50mm 2.8 EX DC Macro - Canon EF 50mm 1.8 - Canon EF 70-300mm 4-5.6 IS USM - Speedlight 430EX - Battery Grip

Comment

Ik heb hem wel degelijk gehad, een 3 tal weken na het verzenden (wrs ook door het staken vn de post) kreeg ik een mail dat ze het goed ontvangen hadden en het zijn aan het verwerken..
                        Paar dagen later stond de 80€ op mijn rekening, dus ik heb er zeker geen klagen over

Mvg,
                        Ward
                        Canon eos 5D mark II- EF 24-70 f2.8 L USM - EF 85 1.8 USM -Sigma 12-24MM - Canon speedlite 580EX - lowepro Computrekker AW -Vanguard supreme hardcase - Vanguard alta PRO 263 - Cactus triggers

Comment

Working...
                        X