Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nikon D80 of Pentax K10D

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Nikon D80 of Pentax K10D

bedankt voor de tips.
    ga het programma keer downloaden.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door runewhouse Bekijk bericht
      bedankt voor de tips.
      ga het programma keer downloaden.
      Ge zult het u niet berouwen
      Ga direct naar de settings, daar kun je veel instellen.
      Bijvoorbeeld: external edit programma's.
      Die kun je dan achteraf allemaal kiezen vanuit je context menu en zo naar uwe CS gaan!
      Je zal versteld staan van wat hij allemaal aan kan.
      Veel mooie features

Veel plezier
      Grantwazoo

edit
      De FastStone Capture 5.6, is ook een van de beste die er te vinden is.
      Last edited by grantwazoo; 9 september 2007, 19:32.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door runewhouse Bekijk bericht
        heb reeds een maand de pentax K10D. Super camera. maar moet nog veeeel leren. Ik schiet mijn foto's in raw, maar als ik ze wil openen met photoshop cs, verschijnt er steeds: kon uw verzoek niet uitvoeren omdat het niet het juiste soort document is. Natuurlijk begrijp ik het niet.
        Ik zet de foto's dan om via photo browser door ze op te sleen als PNG. Is er geen gemakkelijkere manier?
        Bij de Pentax K10D heb je een cd met software gekregen. Je kunt je RAW-bestanden met die software converteren naar tif of jpg, met name met het programma Pentax Laboratory. Werkt prima, al zul je zelf moeten uitproberen of de resultaten naar jouw smaak beter zijn dan bv met Faststone. Nog een ander gratis programma waarmee je alllerlei fotoformaten kunt bekijken en RAW's kunt converteren, is IrfanView. Opnieuw zul je zelf moeten uitvissen welk programma je het beste vindt. De meningen daarover verschillen weleens.

Comment

Ik heb de K10D nu ongeveer 1 maand en het is een prachtige camera !

Hier enkele shots:

@ rcmbuyske,als je foto's in originele grootte wilt bekijken laat je het mij maar weten.

Groetjes,

Centrino.

Comment

Die eerste twee foto's lijken mij aan de zachte kant qua scherpte...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door pol parasol Bekijk bericht
              Die eerste twee foto's lijken mij aan de zachte kant qua scherpte...
              Ik heb nu zomaar gewoon 3 foto's genomen,heb niet zitten te zoeken naar mijn scherpste foto's,de K10D trekt zeer scherpe foto's die soms gewoon te scherp zijn,mijn scherpte instelling staat wel op +1 en dat is meer als voldoende,heb +2 en +3 ook al eens getest en dan worden de foto's overdreven scherp vind ik.
              Heb voor de K10D gekozen omdat hij in vele reviews zeer goed uit de bus kwam,ik wil gewoon maar zeggen,je krijgt zeer veel voor wat je em betaald,het is gewoonweg een zeer goede camera.
              Last edited by Centrino; 11 september 2007, 09:25.

Comment

Working...
              X