Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

GSM of Camera ? Show some pic's please!!

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #31
    Re: GSM of Camera ? Show some pic's please!!

    Oorspronkelijk geplaatst door GeertB Bekijk bericht
    Eerlijk gezegd snap ik niet goed waar jullie zo opgewonden over doen.

    Deze voorbeeld foto's zijn technisch toch niet van een goed niveau :
    Fletse kleuren, uitgebrande luchten/lichten, weinig contrast (omdat er geen zonnekap kan gebruikt worden), ruis, fluo-rode ogen, ...
    Hallo, Geert, iedereen begrijpt wel dat zulke foto's genomen, zelfs met de "zwaartse" gsm die er nu is, nog niet vergeleken kunnen worden met onze dslr's of prosumers, maar het gaat erom om op een moment (zoals altijd als je geen toestel bij hebt, om toch dat speciale moment te kunnen vereeuwigen: relationeel, familiaal, natuur, waarnemingen en zelfs bewijslast = vaststellingen) ik vermoed dat bijna iedereen een gsm heeft waarvan er velen met camera-functie, en zoals de mijne nu, nog niet fatsoenlijk het verschil maken tussen een paard en een koe .
    En dit kan ons toch helpen, bij nieuwe aankopen van gsm's...... ik ben blij met de ingezonden pic's en vermoed dat dit nog andere lezers wat bijbrengt.

    Comment


    • #32
      Re: GSM of Camera ? Show some pic's please!!

      Oorspronkelijk geplaatst door Matthias Bekijk bericht
      ne mede sint niklasenaar? of gewoon op bezoek int shoppingcenter...?
      Beide
      haha, mijnen n73 kan muisstil een fotootje pakken
      Mijn K750i nu ook maar het heeft de nodige moeite gekost.
      Bij sommige versies van de K750i kun je het shuttergeluid uitschakelen door de GSM in stille mode te zetten maar dat is volgens mij enkel met de toestellen die je bij een GSM abo koopt.
      Canon 500D + Sigma 17-70 f/2.8-4.5 + Canon 70-300 f/4-5.6 IS + Sigma 30 f/1.4 + Canon 85 f/1.8

      Comment


      • #33
        Re: GSM of Camera ? Show some pic's please!!

        Oorspronkelijk geplaatst door Mimo Bekijk bericht
        Beide

        Mijn K750i nu ook maar het heeft de nodige moeite gekost.
        Bij sommige versies van de K750i kun je het shuttergeluid uitschakelen door de GSM in stille mode te zetten maar dat is volgens mij enkel met de toestellen die je bij een GSM abo koopt.

        Ik heb de mijne gewoon gekocht in de winkel dus los van een abonnement
        en mijn gsm maakt beelden in stilte.
        Il caffè deve essere nero come il diavolo, bollente come l'inferno e dolce come l'amore

        Bezoek mijn foto's online

        Comment


        • #34
          Re: GSM of Camera ? Show some pic's please!!

          Ik heb een K750i omdat dit zogezegd relatief goeie foto's voor een gsm gaf waar je al iets mee kon doen. En ja hoor er waren wel wat voorbeeldfoto's die te doen waren voor het gebruik dat ik dacht ermee te kunnen hebben.

          Maar in de praktijk is het gewoon noppes. De resultaten vallen mij enorm tegen. Het is echt de uitzondering die nog te doen is. Het is zelf zo erg dat ik het meestal gewoon zelfs niet meer probeer. Er komt uiteindelijk toch bijna alleen maar rommel uit en op die uitzondering ga ik niet rekenen. Spijtig vind ik maar niets aan te doen. Nog een geluk dat ik de gsm zelf goed meevallen vindt.

          Comment

          Working...
          X