Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

GSM of Camera ? Show some pic's please!!

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: GSM of Camera ? Show some pic's please!!

    Ik heb mijn K750i speciaal voor de camerafunktie gekocht en ben ook heel beniewd naar de fotokwaliteit van de K850i.
    Als die een pak beter is wordt het weer tijd voor een nieuwe compact met telefoonfunktie
    Nadeel van de K750i is het zeer luide en verschrikkelijk irritant shuttergeluid dat je niet kunt afzetten (tenzij je een hack gebruikt). Hopelijk hebben ze dit bij de K850i aangepast.

    Een fotootje:
    Canon 500D + Sigma 17-70 f/2.8-4.5 + Canon 70-300 f/4-5.6 IS + Sigma 30 f/1.4 + Canon 85 f/1.8

    Comment


    • #17
      Re: GSM of Camera ? Show some pic's please!!

      Oorspronkelijk geplaatst door Mimo Bekijk bericht
      Ik heb mijn K750i speciaal voor de camerafunktie gekocht en ben ook heel beniewd naar de fotokwaliteit van de K850i.
      Als die een pak beter is wordt het weer tijd voor een nieuwe compact met telefoonfunktie
      Nadeel van de K750i is het zeer luide en verschrikkelijk irritant shuttergeluid dat je niet kunt afzetten (tenzij je een hack gebruikt). Hopelijk hebben ze dit bij de K850i aangepast.
      ne mede sint niklasenaar? of gewoon op bezoek int shoppingcenter...?

      haha, mijnen n73 kan muisstil een fotootje pakken
      5DmkIII en wat glas

      Comment


      • #18
        Re: GSM of Camera ? Show some pic's please!!

        Wat kost zo,n toestel in vergelijking met digi camera.

        Comment


        • #19
          Re: GSM of Camera ? Show some pic's please!!

          De K800I kost 300 en gaat zeer binnenkort naar 200€ zakken.

          Trouwens een zeer leuke gsm, kans is vrij groot dat hij hier ook nog in huis komt, hoewel, mijne werkt nog

          Comment


          • #20
            Re: GSM of Camera ? Show some pic's please!!

            Oorspronkelijk geplaatst door Mimo Bekijk bericht
            Nadeel van de K750i is het zeer luide en verschrikkelijk irritant shuttergeluid dat je niet kunt afzetten (tenzij je een hack gebruikt). Hopelijk hebben ze dit bij de K850i aangepast.
            Bel eens naar een 0800 lijn en neem dan eens een foto tijdens het bellen, dan maatk hij dat geluid niet
            Mvg,
            SW
            BD1071BE

            Comment


            • #21
              Re: GSM of Camera ? Show some pic's please!!

              Oorspronkelijk geplaatst door CooMa Bekijk bericht
              Yep, denk ik er ook van, is hier 500 m vandaan
              Net wat ik ook dacht
              Blijkbaar zijn er hier nog meer van maldegem dan ik dacht...

              Ikzelf ben ook een zeer tevreden eigenaar van een K800I !
              De flits werkt zelfs nog in extreem donkere plaatsen (mits het onderwerp niet te ver af is). Vooral het compacte en altijd bij mij hebben vind ik er zo geweldig aan. Zeker voor de "i wish i had my camera with me" momenten
              Je pakt je gsm, klik het beschermplaatje opzij en foto trekken in 2sec !

              Mijn K800I maakt geen shuttergeluid wanneer hij op stil staat
              Last edited by littlewan; 24 juni 2007, 11:12.

              Comment


              • #22
                Re: GSM of Camera ? Show some pic's please!!

                Hoog tijd dat ik me zoiets aanschaf! Dan kan ik die debiele regels van de platenmaatschappijen omzeilen (eerste 30 seconden, van aan de P.A.,...) en vanop de eerste rijen tussen het publiek het héle concert door fotograferen. De kwalitiet is méér dan aanvaardbaar. Heeft er iemand beelden die bij weinig licht geschoten zijn, zonder flits?

                Comment


                • #23
                  Re: GSM of Camera ? Show some pic's please!!

                  Eerlijk gezegd snap ik niet goed waar jullie zo opgewonden over doen.

                  Deze voorbeeld foto's zijn technisch toch niet van een goed niveau :
                  Fletse kleuren, uitgebrande luchten/lichten, weinig contrast (omdat er geen zonnekap kan gebruikt worden), ruis, fluo-rode ogen, ...
                  Greetz Geert.
                  Canon gerief...

                  Comment


                  • #24
                    Re: GSM of Camera ? Show some pic's please!!

                    ikzelf ben van knesselare

                    en geertB, ja we weten het, het is geen dslr maar de foto's zijn voldoende aanvaardbaar voor snapshots toch? 't is niet alsof je met moeite kunt onderschijden wat er op de foto staat zoals de vroegere VGA gsm camera's....
                    I will harness all available light with super-fast aperture lenses

                    Comment


                    • #25
                      Re: GSM of Camera ? Show some pic's please!!

                      Oorspronkelijk geplaatst door GeertB Bekijk bericht
                      Eerlijk gezegd snap ik niet goed waar jullie zo opgewonden over doen.

                      Deze voorbeeld foto's zijn technisch toch niet van een goed niveau :
                      Fletse kleuren, uitgebrande luchten/lichten, weinig contrast (omdat er geen zonnekap kan gebruikt worden), ruis, fluo-rode ogen, ...
                      maw: haal die door PS en op 15min heb je een meer dan aanvaardbare foto.
                      foto als spiegel of als venster?

                      Comment


                      • #26
                        Re: GSM of Camera ? Show some pic's please!!

                        Oorspronkelijk geplaatst door Mimo Bekijk bericht
                        Nadeel van de K750i is het zeer luide en verschrikkelijk irritant shuttergeluid dat je niet kunt afzetten (tenzij je een hack gebruikt). Hopelijk hebben ze dit bij de K850i aangepast.
                        Gewoon je telefoon in "Silent mode" zetten is toch voldoende ?
                        Il caffè deve essere nero come il diavolo, bollente come l'inferno e dolce come l'amore

                        Bezoek mijn foto's online

                        Comment


                        • #27
                          Re: GSM of Camera ? Show some pic's please!!

                          Oorspronkelijk geplaatst door karlito Bekijk bericht
                          Gewoon je telefoon in "Silent mode" zetten is toch voldoende ?
                          Nope, k750i blijft lawaai maken...
                          5DmkIII en wat glas

                          Comment


                          • #28
                            Re: GSM of Camera ? Show some pic's please!!

                            Oorspronkelijk geplaatst door Matthias Bekijk bericht
                            Nope, k750i blijft lawaai maken...
                            Dat is vreemd. Ik heb namelijk ook de K750i en die maakt geen enkel geluid bij het nemen van een foto in silent modus
                            Il caffè deve essere nero come il diavolo, bollente come l'inferno e dolce come l'amore

                            Bezoek mijn foto's online

                            Comment


                            • #29
                              Re: GSM of Camera ? Show some pic's please!!

                              Mijn W810i maakt ook geen geluid in silentmode hoor. En dat is dezelfde camera als de K750

                              Comment


                              • #30
                                Re: GSM of Camera ? Show some pic's please!!

                                ligt aan de firmware
                                I will harness all available light with super-fast aperture lenses

                                Comment

                                Working...
                                X