Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Originally posted by Loodgieterke
ik heb ook wel intresse maar kan mij iemand een prijsje vertellen dan kan ik uit rekenen hoeveel banken ik moet overvallen hé
Hallo Loodgieterke,
Even een mailtje naar de webmaster (jaja), zie homepage.
mvg,
Z900 Canon 80D+1DMII 50MK1/70-200 2.8/400 5.6 // Sigma 15FE/50-500 // Tamron AF SP 90 2.8/28-75 2.8 Di // Kenko AF Pro 300 1,4x TC
ik vermoed dat er zeker meerdere mensen zijn van de lijst die ook één of meerdere CF-kaarten willen (ik o.a.)... Zeker te overwegen dus als ze een goede prijs hebben...
Als ze geen CF-kaarten hebben kunnen we overwegen om bij PIN samen te bestellen...
Wim
Canon EOS 10D; 50E
Canon EF 17-40L; EF 20-35 (te koop); EF 28-105; EF 50 1.8; EF 100 2.0; EF 200 2.8 L
Tamron 28-200 LD IF
Wij hebben hier een "facteuze" en ik soigneer die heel goed hé ...
Daar zit hem het geheim denk ik .
Jaja
Originally posted by stephrum
@ Jaja : wat doe je er voor dat uwe facteur zo vroeg komt ? bij mij is dat rond 13u ... gewoon op de juiste plaats wonen of iets meer ?
De "fakteur" heeft net weer een hele lading binnengebracht en de lijst is nu up-to-date.
Jaja
Originally posted by Marc
Is mijn bestel-briefje nog niet toegekomen ? 't Was nochtans met een prior-zegeltje...
Ahum. da's bijna een full-time job he, dat lijstje bijhouden !
Ge moogt uw "facteuse" maandag nen dikke kus geven van mij !
Vergeet dit niet in de "history"-pages van BD op te nemen he ! " Massa-aankoop van 10D-ers ! "
Binnenkort zijn er nie genoeg meer voor de Amerikanen...
”Dans la vie Il faut être bon - Mais pas deux fois
Si non, on devient bonbon
Et les gens nous mangent !"
Comment