Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Mijn brief vertrekt pas morgen. Heb namelijk geen briefomslagen meer. En postzegels moet ik ook nog gaan zoeken.
Amaai die winkel gaat een mooie omzet hebben de maand dat de 10D uitgeleverd gaat worden. AL 17 man die hem koopt en zeggen dat ik twijfelde of dat aantal van 10 wel gehaald ging worden.
Oeps, ik heb mijn bevestiging naar de winkel op nr 135 gestuurd.
Gisterenmorgen met een prior zegel verstuurd, dus die zou er vandaag moeten zijn.
Moet ik opnieuw één sturen naar het andere adres of kan jij dit regelen Jaja ??
Originally posted by gert
Oeps, ik heb mijn bevestiging naar de winkel op nr 135 gestuurd.
Gisterenmorgen met een prior zegel verstuurd, dus die zou er vandaag moeten zijn.
Moet ik opnieuw één sturen naar het andere adres of kan jij dit regelen Jaja ??
De eerste schriftelijke bevestigingen zijn binnen.
Bij wie de bevestiging binnen is komt er een "bevestigd" achter zijn naam in de lijst van de eerste topic.
Zo kan je zelf controleren of "tante post" haar werk goed gedaan heeft .
Originally posted by stephrum
Ja Jaja en alle anderen
Ik doe mee en bestel een 10D
Dank wie het toekomt voor het initiatief, Dank voor de service
Stephrum
Dat is mijn eerste bericht op de forum en een zeer goeie ook:
IK DOE MEE AAN EEN 10D!!!
Zet me op de lijst AUB. Ik ga de brief vanmiddag sturen.
Ik weet niet of hier de gewoonte is om je je voor te stellen, maar "hier I go anyway..."
Ik ben amateur fotograaf sinds al 4 jaar. Ik heb een jaar en een half in de academie voor fotografie gezeten maar uiteindelijk meegestopt toen mijn eerste dochter geboren was. Ondertussen heeft ze al een zus .
Ik ben 'contributor' van EOS Magazine een (zeer) af een toe een foto van me komt op Practical Photography of Photography Monthly (beide van UK).
Tot nu toe heb ik altijd met film gewerkt maar tis tijd om in de digiwereld in te stapen. En welke manier is beter dan met een 10D ??? (Nikon gebruikers niks stom zeggen AUB!
Ik hoop dat dat het begin is van goede digital discussies op deze forum. Ik heb al veel gelezen en jullie zijn een leuke bende. Ik zie me goed ertussen
Hi iedereen!
Ook voor mij is dit de eerste keer op BD forum...
Fotografie is altijd al een hobby geweest voor mij
en nu wil ik mij daar nog meer in verdiepen...
En liefst samen met een 10d!!!
Dus, zet mijn naam ook op de lijst aub. (Briefje volgt)
Groetjes,
aiko
PS. jaja - bedankt!
PS1. ik ben ook geinteresseerd in een 28-105 of 28-200 lens
[FONT="Comic Sans MS"][COLOR="DimGray"]Canon 5dII, 24-105 f/4 L, Canon 50 mm f/1.4, Canon 85mm f/1.8, Canon 100mm f/2.8 Macro
Comment